۶ طرح عمرانی خدماتی در رشتخوار افتتاح و بهره برداری شد
۶ طرح عمرانی خدماتی در رشتخوار افتتاح و بهره برداری شد

به‌مناسبت هفته دولت شش طرح عمرانی خدماتی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان در روستاهای بخش مرکزی رشتخوار افتتاح و بهره برداری شد.

به گزارش اختر شرق؛ خالقداد عرب فرماندار شهرستان رشتخوار در مراسم افتتاح طرح احیاء و مرمت قنات کلپوک روستای براکوه رشتخوار با اعلام این خبر گفت: پروژه احیاء و مرمت قنات کلپوک روستای براکوه با اعتبار ۳۳۰۰ میلیون ریال و حجم کار ۲۰۰۰ هزار متر همزمان با هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان در شهرستان رشتخوار افتتاح شد.

عرب عنوان کرد: از دیگر این پروژه‌ها افتتاح و بهره برداری پروژه آسفالت معابر روستای براکوه رشتخوار با اعتبار ۴۵۰۰ میلیون ریال و حجم ۵۲۰۰ مترمربع است.

وی از افتتاح واحد مسکن مددجویی در روستای بازه عاشقان رشتخوار، یک واحد مسکن مددجوی تحت پوشش بهزیستی با اعتبار ۶۸ میلیون تومان و مساحت بیش از ۵۰ مترمربع، با مشارکت خیرین و همت گروه‌های جهادی سپاه در روستای بازه عاشقان این شهرستان افتتاح شد.

فرماندار شهرستان رشتخوار در ادامه برنامه‌های افتتاح بخش مرکزی خبر از افتتاح چهار پروژه مخابراتی شامل ۵ کیلومتر فیبر نوری در روستای نوق و سایت BTS در روستاهای دریز، چاهشورک، بندازبک و ۵ کیلومتر فیبر نوری در روستای نوق که با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد ریال داد.

عرب در پایان خاطرنشان کرد: پروژه سیستم نوین کشاورزی آبیاری تحت فشار با اعتبار ۸۸۰ میلیون تومان در ۱۲۸ هکتار از مزارع روستای دولت آباد رشتخوار نیزافتتاح و بهره برداری شد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 7