۴۵ هزار واجد شرایط در شهرستان رشتخوار در انتخابات مجلس و خبرگان شرکت می‌کنند
۴۵ هزار واجد شرایط در شهرستان رشتخوار در انتخابات مجلس و خبرگان شرکت می‌کنند

فرماندار رشتخوار گفت: در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیش از ۴۵ هزار نفر در شهرستان رشتخوار واجد شرایط رأی در این انتخابات رادارند.

خالقداد عرب در گفتگو با خبرنگار اختر شرق بابیان اینکه تعداد ۴۷صندوق رأی در سطح شهرستان رشتخوار اواسط عوامل برگزاری انتخابات مشغول جمع‌آوری آرای مردم هستند، مطرح کرد: در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور ۱۵۰۰ نفر از دست‌اندرکاران در سطح شهرستان رشتخوار آغاز شد.

فرماندار رشتخوار با تأکید بر شرکت باشکوه مردم در انتخابات گفت: در شهرستان رشتخوار بیش از ۳۵ شعب اخذ را در بخش مرکزی و ۱۲ شعب اخذ رأی در بخش جنگل آرای مردم را جمع‌آوری می‌کند.

وی ادامه داد: بیش از ۲۹ شعب رأی در سطح شهرستان رشتخوار ثابت و ۱۸ شعب اخذ رأی وجود دارد.

عرب با تأکید بر مشارکت پرشور در انتخابات جاری خصوصاً رأی اولی‌ها اظهار کرد: بیش از دو هزار نفر جمعیت در سطح شهرستان رشتخوار برای اولین بار به‌پای صندوق‌های رأی می‌روند.

فرماندار رشتخوار  بابیان این مطلب که واجدین رأی در کشور، متولدین ۲ اسفند ۱۳۸۲ به قبل هستند و می‌بایست در برای دادن رأی، شناسنامه خود را همراه داشته باشند، خاطرنشان کرد: اصل شناسنامه، کارت ملی یا شماره ملی برای رأی دادن ضروری است.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 77