۴۴ کیلوگرم مواد مخدر در تربت جام کشف شد
۴۴ کیلوگرم مواد مخدر در تربت جام کشف شد

فرمانده انتظامی تربت‌جام از کشف ۴۴ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ غلام محمد قهستانی در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو درزمینهٔ حمل و نگهداری مواد مخدر با خودرو پراید فعالیت دارد بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تربت‌جام قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان تربت‌جام در این راستا طی هماهنگی با مقام قضایی با دو اکیپ به محور ورودی تربت‌جام و سطح شهر اعزام شدند، گفت: مأموران بعد از مدتی خودرو پراید حامل مواد را شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ قهستانی بابیان اینکه مأموران انتظامی در بازرسی از خودرو متهم مقدار ۲۲ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی‌شده بود را کشف کردند، تصریح کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی نیز مقدار ۲۲ کیلو تریاک جمعاً ۴۴ کیلو تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت‌جام در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با توزیع مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ می‌تواند گام مؤثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

خبرنگار: ابوالحسن صاحبی جهان‌آبادی

image_printچاپ مطلب

Visits: 69