۴۴۰ میلیون ریال به‌صورت نقدی و غیر نقدی از سوی بسیج سازندگی به مناطق سیل‌زده کشور کمک شد
۴۴۰ میلیون ریال به‌صورت نقدی و غیر نقدی از سوی بسیج سازندگی به مناطق سیل‌زده کشور کمک شد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان رشت خوار از جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای ارسال به مناطق سیل‌زده به مبلغ ۴۴۰ میلیون ریال به‌صورت نقدی و غیر نقدی توسط بسیج سازندگی رشتخوار انجام‌شده است.

حمیدرضا نامور به خبرنگار اختر شرق گفت: در حوزه خدمت‌رسانی عمرانی با اجرای ۵۰ گروه جهادی کار احداث ۱۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده و احداث چهار سرویس بهداشتی در مناطق محروم در حال پیگیری است.

 فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار با تأکید بر اینکه رویکرد بسیج با استفاده از رهنمودهای مقام عظمای ولایت در طی چند سال اخیر همواره خدمت محوری بوده است، گفت: در راستای خدمت‌رسانی به مردم ولایت مدار و اقشار مختلف اقدامات ارزشمندی تاکنون در سطح شهرستان رشتخوار انجام‌شده است که یکی از آن‌ها مباحث محرومیت‌زدایی است.

نامور گفت: ایجاد گروه‌های جهادی، ساخت و مرمت منازل مسکونی محرومان، خدمت‌رسانی در حوزه پزشکی و سلامت، تقویت کشاورزی و دام‌پروری در قالب طرح همگام با کشاورز، ایجاد اشتغال و حمایت از تولید با همکاری کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد برکت و آستان قدس، توزیع بسته‌های معیشتی در مناسبت‌ها بین محرومین و نیازمندان، توزیع جهیزیه و لوازم‌التحریر و تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ محرومیت‌زدایی با ایجاد مجامع خیرین محرومیت‌زدایی در سطح محلات از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج سازندگی رشتخوار در طی چند ماه گذشته بوده است.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 12