۴۳۳۰ تن خوراک دام یارانه دار بین دامداران شهرستان جوین توزیع شد
۴۳۳۰ تن خوراک دام یارانه دار بین دامداران شهرستان جوین توزیع شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جوین گفت: بالغ بر ۴۳۳۰ تن خوراک دام یارانه‌ای در سالی که گذشت به صورت خام از جمله ذرت، جو، سویا بین دامداران شهرستان جوین توزیع شد.

به گزارش اختر شرق؛ علی اکبر قارزی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جوین با اشاره به پیگیری‌های مستمر و تلاش مسئولان ستادی در رفع مشکلات و کمبودها در تامین خوراک دام، عنوان کرد: به لطف خدا با این پیگیری‌ها تا حد زیادی مشکل کمبود این نهاده برطرف شده‌است به طوری که در سال گذشته بالغ بر ۴۳۳۰ تن خوراک دام یارانه دار به صورت خام بین دامداران شهرستان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این نهاده‌ها در قالب ۱۱۸۹ تن جو و ۱۹۸۵ تن ذرت و ۹۷۷ تن سویا و ۱۷۹ تن سبوس بین دامداران توزیع شده است، گفت: این نهاده‌ها به قیمت مصوب دولتی توسط عاملین در شهرستان توزیع شده‌است و باتوجه به اینکه عملیات پلاک کوبی و ثبت اطلاعات واحدهای دامپروری و دامداری در سامانه جامع هویت‌گذاری دام الزامی و مبنا و معیار تخصیص انواع نهاده‌ها است، دامداران باید در اسرع وقت به شرکت‌های مجری طرح در شهرستان مراجعه کنند.

قارزی در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان جوین دارای ۱۴۰هزار راس دام سبک و هشت هزار راس دام سنگین میباشد که تا کنون برای ۱۴۵ هزار راس آن عملیات پلاک کوبی انجام گرفته است.

خبرنگار: سید حجت الله تزرقی

image_printچاپ مطلب

Visits: 67