۴۲۰ دانش‌آموز روزانه میهمان جشنواره فجر در مشهد هستند
۴۲۰ دانش‌آموز روزانه میهمان جشنواره فجر در مشهد هستند

رئیس دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در مشهد گفت: روزانه ۴۲۰ نفر از دانش آموزان این شهر با حضور در سینما شهید اصغر زاده این شهر فیلم‌های بخش سیمرغ و پروانه هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد را تماشا می‌کنند.

به گزارش اختر شرق؛ سید وحید سید حسینی افزود: پنج فیلم «۲۳ نفر، قطار آن شب، کاتی و ستاره، منطقه پروازممنوع و تورنادو» پنج فیلم منتخب بخش سیمرغ و پروانه‌های این جشنواره است.

وی ادامه داد: از ۱۵ بهمن‌ماه نمایش فیلم‌های مزبور در سئانس ۹ تا ۱۱ صبح در سالن شهید اصغر زاده بوستان ملت مشهد آغازشده است و با هماهنگی مهدهای کودک و مدارس، کودکان و نوجوانان شش تا ۱۵ سال به تماشای این فیلم‌ها می‌نشینند.

رئیس دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در مشهد گفت: تماشای فیلم‌های بخش سیمرغ و پروانه‌های جشنواره فیلم فجر برای کودکان و نوجوانان رایگان است و آن‌ها تاکنون استقبال زیادی از فیلم‌ها کرده‌اند.

سید حسینی افزود: پنج فیلم بخش سیمرغ و پروانه‌های هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد در قالب سینما سیار روزانه در سه فرهنگسرای نصرت، خادم الشریعه و قرآن و عترت واقع در مناطق حاشیه شهر مشهد به نمایش درآمده است.

هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد با نمایش ۲۷ فیلم منتخب از سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از ۱۵ بهمن‌ماه در شش سینمای اطلس، هویزه، ویلاژتوریست، آفریقا، گلشن و شهید اصغر زاده شهر مشهد آغازشده است و مراسم پایانی آن ۲۳ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 5