۴۰۰۰ بسته مواد غذایی در تایباد توزیع شد
۴۰۰۰ بسته مواد غذایی در تایباد توزیع شد

مدیرعامل شرکت مدبر کشت توس در تایباد گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و در موازات توزیع یک میلیون بسته غذایی در سطح کشور، ۷۰۰ بسته غذایی تحویل نیازمندان شهرستان تایباد شد.

به گزارش اختر شرق؛ ابراهیم جهانگیر مدیرعامل شرکت مدبر کشت توس در تایباد، افزود: در مرحله اول رزمایش همدلی و احسان در تایباد تعداد ۷۰۰ بسته غذایی از سوی ستاد فرامین حضرت امام خمینی (ره) به صورت رایگان توزیع خواهد شد که شناسایی خانوارهای نیازمند بر عهده ائمه جمعه شهرستان خواهد بود.

وی در خصوص مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان بیان کرد: در مرحله دوم این رزمایش، به ازای پرداخت ۱۰۰ هزار تومان، یک بسته مشارکتی مواد غذایی به ارزش ۳۰۰ هزار تومان تحویل خواهد شد که این همت خیرین را می‌طلبد تا از طریق نشانی اینترنتی www.ehsan.ir اقدام به تهیه این بسته‌ها کنند.

جهانگیر ادامه داد: جامعه هدف این بسته‌ها خانوارهای آسیب دیده است کرونا می باشد تا با کمک ائمه جمعه، فرمانداری و ناحیه مقاومت بسیج تایباد به دست این خانواده ها برسند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با مشارکت خیرین و دستگاه های مختلف و با محوریت ائمه جمعه شهرستان تعداد ۴۰۰۰ بسته کمک معیشتی در بین اقشار کم برخوردار و آسیب دیدگان کرونا توزیع شد.

خبرنگار: علی بهمنی

image_printچاپ مطلب

Visits: 4