۳ روستای کوده، امین‌آباد و عباس‌آباد بخش جنگل از وضعیت مسیر راه نامناسب برخوردار هستند
۳ روستای کوده، امین‌آباد و عباس‌آباد بخش جنگل از وضعیت مسیر راه نامناسب برخوردار هستند

امام‌جمعه جنگل خواستار آسفالت جاده روستایی بخش جنگل شد و گفت: سه روستای کوده، امین‌آباد و عباس‌آباد بخش جنگل از وضعیت مسیر راه نامناسب برخوردار هستند.

به گزارش اختر شرق؛ حجت‌الاسلام رضا حسنی فر امام‌جمعه بخش جنگل رشتخوار در جمع پرشور نمازگزاران شهر جنگل که با سفر محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی نیز همراه بود، با اشاره به مشکلات مسیر جاده‌ای بخش جنگل و مسیر طولانی دسترسی به مرکز شهرستان، گفت: یکی از نیازهای مردم بخش جنگل دسترسی آسان به مرکز شهرستان است که می‌طلبد نسبت به دسترسی و سهولت شهروندان این بخش با کوتاه کردن مسیر ارتباطی چاره‌ای اندیشیده شود.

امام‌جمعه بخش جنگل در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر مشکلات پراهمیت آب شرب در این منطقه، اظهار کرد: مشکل آب ضرب منطقه از مشکلات مهم مردم بخش جنگل است، امروز یک عده‌ای از مردم برای تأمین آب موردنیاز شرب خود از دستگاه‌های آب‌شیرین‌کن بهره می‌گیرند و برخی نیز برای بهره‌مندی از آب شرب شیرین هزینه می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به مشکل آب کشاورزی در منطقه جنگل اذعان کرد: مردم امروز در بحث تأمین آب کشاورزی مشکلاتی دارند.

حجت‌الاسلام حسنی فر در ادامه با درخواست از رسیدگی و ورود مسئولان در بحث تأمین خوراک موردنیاز دامداران در این منطقه، خاطرنشان کرد: در بحث نان مردم مشکلاتی دارند، ما از آن دسته از کسانی که نان مردم رو برای خوراک گوسفندان مصرف می‌کنند گلایه داریم و از مسئولان درخواست رسیدگی و تأمین خوراک موردنیاز بخش دامداری راداریم.

وی با تأکید بر اینکه مردم هفت روستا بخش. جنگل از نعمت گاز بی‌بهره هستند، مطرح کرد: خبرهای امیدوارکننده‌ای در رابطه با این مشکل شنیده‌شده است که امیدواریم به‌زودی رسیدگی و مشکلات مردم این روستا علی‌الخصوص در فصل سرما مرتفع شود.

وی همچنین با درخواست به رسیدگی به در وضعیت درمانگاه بخش جنگل، گفت: درمانگاه ما یک درمانگاه فرسوده است و پیشرفت محسوسی نداشته است.

خطیب نماز جمعه جنگل در پایان یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم در بخش جنگل را عدم بهره‌مندی اکثر روستاهای این بخش از روحانی مستقر عنوان کرد و گفت: ازنظر فرهنگی ما در این ۱۸ روستا فقط یک روستا خانه عالم دارد، هیچ‌یک از روستا روحانی ثابت و مستقر ندارد و ما از این بحث ازنظر فرهنگی در بخش جنگل بسیار مسئله‌داریم و آسیب‌دیده است از استاندار می‌خواهیم چاره‌اندیشی کند.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 53