۲ هزار پرس غذای گرم بین محرومین در رشتخوار توزیع شد
۲ هزار پرس غذای گرم بین محرومین در رشتخوار توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم به همت مجمع خیرین بسیج و کمک حوزه های مقاومت، پرسنل نیروی سپاه ناحیه شهرستان‌های رشتخوار و زاوه بیش از دو هزار پرس غذای گرم به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال تهیه و همزمان با این روز مبارک بین محرومین سطح شهرستان رشتخوار توزیع کردند.

حمیدرضا نامور در گفتگو با خبرنگار اختر شرق با تبریک ایام دهه ولایت و عید سعید غدیر خم، گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم به همت مجمع خیرین بسیج و کمک حوزه های مقاومت، پرسنل نیروی سپاه ناحیه شهرستان‌های رشتخوار و زاوه بیش از دو هزار پرس غذای گرم به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال تهیه و همزمان با این روز مبارک بین محرومین سطح شهرستان رشتخوار توزیع کردند.

وی با اشاره به اینکه برنامه های متنوعی در این ایام در سطح شهرستان رشتخوار دنبال شده است، گفت: به همت پایگاه ها روحانیون، برگزاری اردوهای جهادی، تهیه و توزیع غذای گرم توسط پایگاه های بسیج در سایر روستاها، جشن های عید غدیر در فضای باز با رعایت نکات و مسائل بهداشتی از جمله برنامه های عید غدیر خم در رشتخوار بوده است.

لازم به ذکر است؛ در ضمن این کمک مومنانه که فقط به عشق علی علیه السلام است از سوی پایگاه جامعه الزهرا جنت آباد حوزه حضرت زینب (س) جنگل نیز توزیع شد که  ۶۰ بسته غذای گرم به ارزش هربسته ۱۰۰ هزار تومان بین نیازمندان انجام شد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 11