۲ زندانی جرائم مالی با کمک خیرین در رشتخوار از زندان آزاد شدند
۲ زندانی جرائم مالی با کمک خیرین در رشتخوار از زندان آزاد شدند

رئیس کمیته امداد رشتخوار گفت: با مشارکت یکی از مودیان نیکوکار شهرستان، دو زندانی جرائم مالی از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده برگشتند.

به گزارش اختر شرق؛ مجید حسین زاده با اعلام اینکه برای کمک به آزادی دو زندانی در مجموع ۳۰ میلیون تومان، برای هر یک ۱۵ میلیون تومان پرداخت شد، عنوان کرد: خانواده‌های این افراد از مددجویان تحت حمایت این اداره بودند.

وی با اعلام اینکه یکی از زندانیان پنج سال و دیگری ۲۰ روز در زندان بودند، عنوان کرد: کمیته امداد با مشارکت مودی نیکوکاری زمینه آزادسازی این دو نفر را فراهم کرد.

رئیس کمیته امداد رشتخوارگفت: در ۹ ماهه ابتدای امسال یک میلیارد و ۵۷۹ میلیون تومان زکات جمع آوری شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه، رشد سه برابری را نشان می‌دهد.

حسین زاده با اعلام اینکه صد درصد زکات جذب شده در امور محرومین هزینه شده است، عنوان کرد: برنامه ریزی برای جذب دو میلیارد تومان زکات تا پایان امسال است که پیش بینی می‌شود این رقم تا پایان بهمن ماه جذب و هزینه شود.

لازم به ذکر است؛ در شهرستان رشتخوار ۴۸۰۰ خانوار با حدود ۱۱ هزار نفر به صورت مستمر و یا چند خدمتی از کمیته امداد خدمات دریافت می‌کنند.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 82