۲۵ درصد بیمه‌شدگان تربت‌جامی تحت حمایت بیمه تأمین اجتماعی هستند
۲۵ درصد بیمه‌شدگان تربت‌جامی تحت حمایت بیمه تأمین اجتماعی هستند

رئیس سازمان تأمین اجتماعی تربت‌جام گفت: حدود ۲۰ هزار نفر بیمه‌شده در شهرستان تربت‌جام داریم که با حساب خانواده‌هایشان ۶۰ هزار و ۹۹۵ نفر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی استفاده می‌کنند.

به گزارش اختر شرق؛ جواد ابراهیمیان در نشست خبری با خبرنگاران عنوان کرد: در شهرستان تربت‌جام چهار هزار و ۱۱۲ نفر مستمری‌بگیر اصلی داریم‌ و یکی از چالش‌های این سازمان بحث بیمه کارگران ساختمانی است که قرار شد هفت درصد حق بیمه توسط سازمان و ۲۰ درصد آن از محل منابع صدور پروانه تأمین شود که این وصول انجام نشد و کسانی که کارگر ساختمانی نیستند و از خدمات این بیمه سوءاستفاده می‌کنند بیمه‌هایشان قطع خواهد شد.

ابراهیمیان بابیان اینکه بهره‌برداری از طرح ۳۰۷۰ از مهم‌ترین اقدامات سازمان تأمین اجتماعی در یک سال گذشته است. این طرح درواقع بخش مهمی از تأمین اجتماعی الکترونیک با رویکرد تحول دیجیتال و هوشمند سازی فرآیندها است، تأکید کرد: این سازمان در خصوص طرح ۳۰۷۰ برنامه‌ها و اقدامات مهمی را اجرایی کرده است. خدمات دیجیتالی سازمان تأمین اجتماعی با راه‌اندازی و بهره‌برداری از ۳۰ خدمت غیرحضوری و با هدف‌گذاری کاهش ۷۰ میلیون بار مراجعه به واحدهای اجرائی سازمان گسترش‌یافته و توسعه کمی و کیفی آن ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی تربت‌جام در پایان خاطرنشان کرد: طرح نسخه الکترونیکی دفترچه تأمین اجتماعی و طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان از دیگر اقدامات مهم این سازمان است.

خبرنگار: صادق مرادی

image_printچاپ مطلب

Visits: 80