۱۵ رشته تحصیلی در دانشگاه پیام نور تایباد
۱۵ رشته تحصیلی در دانشگاه پیام نور تایباد

رئیس دانشگاه پیام نور تایباد گفت: بیش از ۸۰ درصد دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور تایباد خانم ها هستند.

رئیس دانشگاه پیام نور تایباد گفت: بیش از ۸۰ درصد دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور تایباد خانم ها هستند.

به گزارش اختر شرق؛ اولین نشست هم اندیشی و برنامه ریزی آموزشی رئیس و مسئولین آموزشی دانشگاه پیام نور در تایباد با اساتید و مدرسین این دانشگاه به مناسبت سال جدید تحصیلی در محل دفتر جلسات دانشگاه پیام نور برگزار شد.

در این نشست هما افراز رئیس دانشگاه پیام نور تایباد با تبریک سال تحصیلی جدید از اساتید خواست به کیفیت آموزش توجه و در جهت تقویت ارزش های، اساتید، تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور تایباد خانم ها هستند افزود: در سال تحصیلی جدید، تلاش شده در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته کلاس ها برگزار شود.

رئیس دانشگاه پیام نور تایباد بر تاکید حضور اساتید برای رفع اشکال و تدریس مطابق برنامه آموزشی گفت: اساتید لازم است در ساعات تعیین شده حضور داشته باشند.

وی بر کارهای پژوهشی و بررسی آسیب های اجتماعی  در شهرستان تاکید کرد و عنوان کرد: اساتید تلاش کنند در این زمینه تحقیق و پژوهش داشته باشند و برای پیداکردن راهکار برای مشکلات با نگاه علمی و پژوهشی در حل مشکلات به مدیران کمک کنند.

دکتر افراز در پاسخ به سئوال تعداد رشته های تحصیلی و فارغ التحصیلان این دانشگاه گفت: تعداد رشته های تحصیلی فعال دانشگاه هم اکنون ۱۵ رشته می باشد که شیوه پذیرش نیز بر اساس سوابق تحصیلی است و تعداد دانشجویان در حال حاضر ۶۰۰ نفر و تعداد فارغ التحصیلان دانشگاه از بدو تاسیس ۲۰۰۰ نفر است.

در این نشست علی دانشور مسئول آموزش دانشگاه بر استفاده اساتید از منابع معرفی شده تاکید نمود و مطرح کرد: دانشگاه پیام نور در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی یکی از مواردی را که از اساتید انتظار دارد حذف کاغذ از سیستم و استفاده از روش های جایگزین کاغذ است.

وی گفت: به‌جای تاکید بر نوشتن و آماده کردن کارهای تحقیقی روی کاغذ می توانیم از فایل پی دی اف در این کارها استفاده کرد و در سیستم دانشگاه و آموزش از طریق سامانه ارسال کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور تایباد اظهار کرد: هر چند شعار دانشگاه پیام نور آموزش از راه دور است ولی برای رفع اشکالات و بالا بردن توان علمی دانشجویان تاکید داریم کلاس هایی که مطابق سیاست های دانشگاه و نیاز دانشجو تدارک دیده شده برگزار و برای ۸ نمره میان ترم دانشجویان اساتید مدیریت آموزشی لازم را داشته باشند.

در این نشست اساتید و مدرسین این دانشگاه دیدگاه ها و تجارب آموزشی خود را به حاضرین ارائه نمودند.

خبرنگار: علی بهمنی

image_printچاپ مطلب

Visits: 127