۱۱ کشته و زخمی در سوانح رانندگی امروز در خواف
۱۱ کشته و زخمی در سوانح رانندگی امروز در خواف

فرمانده انتظامی خواف گفت: در جریان دو سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی خواف شب گذشته رخ داد، ۱۱ سرنشین چند خودرو، کشته و زخمی شدند.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ علی روان‌بخش فرمانده انتظامی خواف در گفتگو با خبرنگار اختر شرق بابیان اینکه در تصادف محور مواصلاتی مژن آباد ـ بهدادین براثر برخورد سه پراید و یک موتورسیکلت، یک نفر درصحنه حادثه جان باخت و بقیه سرنشینان مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند، عنوان کرد: در سانحه رانندگی دیگری در محور خردگرد نیز دو پراید باهم تصادف کردند که سه نفر زخمی و به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف اعزام شدند.

سرهنگ روان‌بخش از رانندگان وسایل نقلیه خواست به قوانین راهنمایی و رانندگی پایبند باشند تا شاهد چنین رخدادهای دل‌خراشی نباشیم.

به گفته وی علت این سوانح رانندگی از سوی کارشناسان پلیس‌راه در دست بررسی است.

مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان خواف بیان کرد: در تصادف خودروها در محور مژن آباد به بهدادین دو نفر از سرنشینان خودروهای یک نفر در محل حادثه و دیگری در بیمارستان جان باختند و شش مصدوم به بیمارستان منتقل شدند و تحت درمان هستند.

بااطلاع در پایان خاطرنشان کرد: سانحه رانندگی محور خردگرد نیز سه مجروح برجای گذاشت که آن‌ها نیز در بیمارستان ۲۲ بهمن تحت مداوا هستند.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 48