۱۱۶ سبد غذایی بین محرومین شهرستان رشتخوار توزیع شد
۱۱۶ سبد غذایی بین محرومین شهرستان رشتخوار توزیع شد

رئیس جمعیت هلال احمر رشتخوار گفت: در مرحله دوم این رزمایش ۱۱۶ سبد معیشتی آماده و با حضورجمعی از مسئولان بین نیازمندان در سطح این شهرستان توزیع شد.

سید علی حسین زاده در گفتگو با خبرنگار اختر شرق با اشاره به آغاز مرحله دوم نقش آفرینی این جمعیت در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان گفت: در مرحله دوم این رزمایش، ۱۱۶ سبد معیشتی آماده و با حضورجمعی از مسئولان بین نیازمندان در سطح این شهرستان توزیع شد.

وی ارزش مجموع این بسته‌ها را ۵۲۰ میلیون ریال اعلام و اظهار کرد: هر سبد توزیع شده در این طرح شامل برنج، ماکارونی، روغن مایع، رب گوجه، چای، قند و عدس به ارزش هر سبد ۴۵۰ هزار تومان است.

وی در ادامه در رابطه با طرح‌های حمایتی هلال احمر رشتخوار از نیازمندان، خاطرنشان کرد: از ابتدای اسفندماه ۹۸ تا کنون در راستای حمایت از خانواده‌های دچار آسیب از بیماری کرونا جمعیت هلال احمر رشتخوار فعالیت‌های حمایتی خود را آغاز کرده و همچنان نیز ادامه دارد، مهم‌ترین اقدامت صورت گرفته در این راستا، تهیه و توزیع سبدهای حمایتی، شامل غذایی، بهداشتی، نوشت‌افزار، پوشاک، تجهیزات پزشکی و ضدعفونی با ارزشی بالغ بر سه میلیارد ریال از محل کمک‌های خیرین و موسسات خیریه بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر رشتخوار در پایان اذعان کرد: پس از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر انجام رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه، هلال احمر نیز در قالب این رزمایش کمک‌هایی را از محل اعتبارات و منابع مالی سازمانی و همچنین کمک‌های خیرین به نیازمندان اختصاص داده است.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 76