۱۰۰۰ سبد معیشتی در رشتخوار توزیع می‌شود
۱۰۰۰ سبد معیشتی در رشتخوار توزیع می‌شود

مسئول دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای طرح مواسات همدلی و کمک مومنانه به همت مدیریت مجتمع سنگ آهن سنگان با پیگیری حجت الاسلام اقای دکتر احمدپور نماینده مردم شریف، خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی بیش از یک هزار سبد معیشتی به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان بین محرومان و اقشار کم درآمد در رشتخوار توزیع می‌شود.

به گزارش اختر شرق؛ محمد چوپی مسئول دفتر ارتباطات مردمی حجت الاسلام احمدپور در رشتخوار گفت: در راستای طرح مواسات همدلی و کمک مومنانه به همت مدیریت مجتمع سنگ آهن سنگان با پیگیری حجت الاسلام اقای دکتر احمدپور نماینده مردم شریف، خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی بیش از یک هزار سبد معیشتی به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان بین محرومان و اقشار کم درآمد در رشتخوار توزیع می‌شود.

وی با تقدیر از زحمات دکتر همتی مدیریت مجتمع سنگ آهن سنگان خواف، گفت: ارزش هر سبد معیتشی در این طرح بالغ بر ۷۰۰ هزار تومان است، که شامل برنج، روغن، قند، پک بهداشتی و مقادیری حبوبات است، که انشالله پس از تکمیل روند شناسایی سبدها توزیع خواهد شد.

به گفته وی روند شناسایی و توزیع این ۱۰۰۰ بسته سبد معیشتی بر اساس تصمیمات کمیته‌ای مرکب از امام جمعه، فرماندهی سپاه ناحیه، فرماندار، کمیته امداد امام خمینی، داره بهزیستی و بخشداران جنگل و بخش مرکزی خواهد بود.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 4