کمک ۱۰۰ میلیون تومانی خیر نیکوکار به ۲۰ نوعروس نیازمند
کمک ۱۰۰ میلیون تومانی خیر نیکوکار به ۲۰ نوعروس نیازمند

رئیس اداره حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد خراسان رضوی از مشارکت ۱۰۰ میلیون تومان کمک یک خیر نیکوکار خبر داد و تصریح کرد: این اهدای کمک نیکوکار منجر به آغاز زندگی مشترک ۲۰ نوعروس نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان‌های بردسکن، تربت‌جام، جغتای، خواف، سبزوار، سرخس، نیشابور، زاوه وادارات یک و چهار مشهد مقدس شد.

به گزارش اختر شرق؛ محمد بلوچی رئیس اداره حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه با مشارکت یک خیر زمینه تشکیل زندگی تعدادی از زوج‌های سادات تحت حمایت فراهم شد،عنوان کرد: تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های مختلف درون و برون‌سازمانی برای خدمت به نیازمندان استفاده کنیم ازاین‌رو دست نیکوکاران را برای خدمت به نیازمندان می‌فشاریم.

وی بابیان اینکه کمک این نهاد به نوعروسان با توجه به میزان مشارکت نیکوکاران و منابع داخلی کمیته امداد از سه تا شش میلیون تومان متغیر است، ادامه داد: میزان کمک‌های این نهاد با نیاز محرومان فاصله زیادی دارد و تلاش می‌کنیم این فاصله را با مشارکت مردم نیکوکار کاهش دهیم.

بلوچی از عموم مردم مؤمن و نیکوکار استان خواست تا کمک‌های خود را برای تهیه جهیزیه دختران نیازمند با مشارکت در طرح کوثر کمیته امداد به این عزیزان اهداء کنند تا بتوانیم زمینه آغاز زندگی شایسته‌ای را برای آنان فراهم کنیم.

رئیس اداره حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد خراسان رضوی در همین خصوص از مشارکت ۱۰۰ میلیون تومان کمک یک خیر نیکوکار خبر داد و افزود: این اهدای کمک نیکوکار منجر به آغاز زندگی مشترک ۲۰ نوعروس نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان‌های بردسکن، تربت‌جام، جغتای، خواف، سبزوار، سرخس، نیشابور، زاوه وادارات یک و چهار مشهد مقدس شد.

وی ادامه داد: مطابق با نیت این نیکوکار، اعتبار یادشده بین نوعروسان سادات، جهت تهیه جهیزیه توزیع شد.

بلوچی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط اقتصادی کشور و نقش مؤثر خیران و نیکوکاران در امر ازدواج زوج‌های نیازمند اظهار کرد: طرح کوثر یکی از طرح‌های حمایتی کمیته امداد است که خیران می‌توانند با استفاده از این طرح با شماره‌گیری شماره #۰۵۱*۸۸۷۷* در تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند مشارکت داشته باشند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 5