یادواره شهدای رسانه در تربت‌جام برگزار شد
یادواره شهدای رسانه در تربت‌جام برگزار شد

هم‌زمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس «یادواره شهدای رسانه و آیین تجلیل از خبرنگاران» در تربت‌جام برگزار شد.

مسئول بسیج رسانه شهرستان‌های تربت‌جام، باخرز و صالح‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار اختر شرق اظهار داشت: رسانه مظهر توسعه است و باید از این ظرفیت در راستای ترویج فرهنگ شهدا و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی نهایت استفاده برد.

مهدی حسینی با اشاره به اینکه خبرنگاران باید مروج سبک رسانه اسلامی باشند گفت: انقلاب ما رسانه است و ضرورت دارد در تولید و محتوا، اخلاق‌مداری را محور قرار دهیم و آنچه زنده و پایدار می‌ماند اخلاق است.

این فعال رسانه‌ای گفت: بسیج رسانه خراسان رضوی بر ارتقاء سواد رسانه در استان تأکید دارد به‌طوری‌که در نیمه اول سال جاری توانسته‌ایم اولین کارگاه تخصصی روزنامه‌نگاری و سواد رسانه استان خراسان رضوی با حضور فعالان مجازی و خبرنگاران شهرستان‌ها به میزبانی تربت‌جام انجام شد که خوشبختانه استقبال خوبی انجام گرفت.

مسئول بسیج رسانه شهرستان‌های تربت‌جام، باخرز و صالح‌آباد گفت: کادر سازی در حوزه رسانه منطقه ضروری است و رسانه انقلاب بیش از گذشته به نیروهای کارآمد و جوان نیاز دارند.

وی بابیان اینکه این مراسم با همکاری و مشارکت کانون بسیج رسانه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تربت‌جام برگزار شد، گفت: آیین تجلیل از فعالان رسانه منطقه در روز بسیج رسانه با حضور مسئولان محلی و استانی برگزار می‌شود.

خبرنگار: صادق مرادی

image_printچاپ مطلب

Visits: 65