گلبهار شهر سبز خراسان رضوی شد
گلبهار شهر سبز خراسان رضوی شد

با اتمام اجرای طرح تبدیل بخش عظیمی از شبکه سیمی فشار ضعیف برق گلبهار به کابل خودنگهدار، این شهر طی مراسمی با حضور فرماندار، مسئولان محلی و مدیران توزیع نیروی برق خراسان رضوی، عنوان شهر سبز استان را در حوزه برق از آن خود کرد.

به گزارش اختر شرق؛ مدیر برق گلبهار در این مراسم با قدردانی از حمایت‌های مدیریت عامل شرکت توزیع برق استان گفت: ۸۸ کیلومتر شبکه سیمی فشار ضعیف شهر گلبهار با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال به کابل خودنگهدار مجهز شده است.

رضا لنگری بیان کرد: مزایای اجرای تبدیل شبکه فشار ضعیف به کابل خودنگهدار، حفاظت از محیط زیست، اصلاح ولتاژ، اصلاح کابل سرویس ها، اشتغال‌زایی و افزایش تاب آوری شبکه است که این موضوع لقب شهر سبز را برای گلبهار به ارمغان آورده است.

مدیر برق گلبهار اظهار کرد: تعویض ۱۴۰ کیلومتر شبکه‌های سیمی روستایی شهرستان گلبهار به کابل خودنگهدار نیز از اقدامات آتی در حوزه برق این شهرستان خواهد بود.

لنگری دو برابر شدن ناوگان خودرویی و احداث ساختمان دوم در مدیریت برق گلبهار، برنامه ریزی برای احداث ساختمان سوم را از اقدامات دیگری برشمرد که در جهت توسعه زیرساختهای این نهاد و افزایش رضایتمندی مردم انجام گرفته است.

وی همچنین از مدیریت سازمان عمران گلبهار برای همکاری همه جانبه با مدیریت برق در راستای رفع مشکلات و اجرای زیر ساخت‌ها قدردانی کرد.

فرماندار گلبهار نیز در این مراسم با قدردانی از تلاشهای مدیریت برق این شهر، تصریح کرد: گلبهار را باید به عنوان بخشی از شهرستان بزرگ مشهد در نظر گرفت که توسعه فزاینده این شهرستان باید در تخصیص منابع مالی به آن مدنظر قرار گیرد.

مهدی دونده گفت: شرایط برق در کل کشور بحرانی است از این رو می‌بایست مدیریت برق اطلاع‌رسانی جامع و دقیقی در خصوص زمان خاموشی به شهروندان داشته باشد.

سعید خاکساری، مدیر دفتر حراست شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این مراسم از دادستان گلبهار خواست با حمایت خود از طرح برخورد با استفاده غیرمجاز دستگاه‌های استخراج رمزارز از برق، مدیریت برق گلبهار را در گذر از این بحران یاری نماید.

علیرضا خدابنده، معاون هماهنگی برق غرب خراسان رضوی نیز در این مراسم از پیگیری‌های مدیریت برق گلبهار در جهت جلب مشارکت پیمانکاران در اجرای طرح تبدیل شبکه فشار ضعیف به کابل خودنگهدار قدردانی کرد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 68