گلایه فرماندار باخرز از بی‌توجهی برخی شهروندان نسبت به هشدارهای ستاد پیشگیری از شیوع کرونا
گلایه فرماندار باخرز از بی‌توجهی برخی شهروندان نسبت به هشدارهای ستاد پیشگیری از شیوع کرونا

فرماندار باخرز گفت: متاسفانه علیرغم اطلاع‌رسانی‌ها و هشدارهایی که در سطح شهرستان از طریق فضای مجازی و حقیقی انجام می‌شود، هنوز هم برخی شهروندان نسبت به این موضوع بی‌تفاوت بوده که این می‌تواند علاوه بر خود این افراد، دیگران را هم با خطر مواجه کند.

به گزارش اختر شرق؛ احمد شافعی فرماندار شهرستان باخرز با اشاره به درگیر شدن شهرستان‌های  مجاور  با ویروس کرونا گفت: متاسفانه به دلیل مشاهده موارد مثبت کرونا در شهرستان‌های مجاور، خطر بیش‌ازپیش شهرستان باخرز را تهدید می‌کند و باید هشدارهای لازم در این خصوص مدنظر قرار گیرد.

شافعی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد ستاد پیشگیری از کرونا در شهرستان مطرح کرد: خوشبختانه هنوز مورد مشکوک به کرونا در سطح شهرستان مشاهده نشده ولی این موضوع قطعاً به معنی رفع خطر نیست و از شهروندان تقاضا می‌شود همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند و به شایعات نیز توجهی نکنند و اخبار را فقط از منابع رسمی دریافت نمایند.

فرماندار باخرز با گلایه از عدم توجه برخی شهروندان به هشدارهای ستاد پیشگیری از شیوع کرونا اظهار کرد: متاسفانه علیرغم اطلاع‌رسانی‌ها و هشدارهایی که در سطح شهرستان از طریق فضای مجازی و حقیقی انجام می‌شود، هنوز هم برخی شهروندان نسبت به این موضوع بی‌تفاوت بوده که این می‌تواند علاوه بر خود این افراد، دیگران را هم با خطر مواجه کند.

خبرنگار: داود نشتیفانی

image_printچاپ مطلب

Visits: 5