رونمایی از سومین پر سیمرغ در مشهد
رونمایی از سومین پر سیمرغ در مشهد

جلسه رونمایی و نقد کتاب با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ریاست بنیاد پژوهش‌های اسلامی و ریاست حوزه هنری خراسان رضوی در شهر کتاب مشهد برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ جلسه رونمایی و نقد کتاب با حضور شاعران گران‌قدر مشهدی ازجمله دکتر عبدالجبار کاکایی، دکتر هادی منوری، دکتر عباس ساعی، دکتر حسین ابراهیمی، دکتر بهزاد پورحاجیان و علیرضا سیاهی لاین، اجرا شد.

محمدکاظم کاظمی دراین‌باره عنوان کرد: نقد کتاب سومین پرسیمرغ اثر شاعر و پژوهشگر مشهدی مصطفی جلیلیان مصلحی، این کتاب باید از این‌که هست بهتر و زیباتر باشد در خصوص ویراستاری و جلد کتاب باید بیشتر فکر می‌شد، عنوان کتاب بسیار قشنگ، منتها می‌توانستند عنوان‌های متنوع‌تری برای این کتاب انتخاب کنند، محتوای کتاب آرایش خود کتاب و شناسنامه کتاب یک اتفاقی افتاده است که اسم این افرادی که این کتاب و رو تهیه‌کرده است قیدشده‌ است.

کاظمی بابیان اینکه کتاب ویرایش نشده و ازنظر ویراستاری طبیعتاً جای بحث دارد، علائم نگارشی به‌درستی استفاده نکرده‌اند، تصریح کرد: شاعر آئینی مصطفی جلیلیان به‌خوبی توانسته است مسائل اخلاقی و دینی و فرهنگی را بیان کند.

وی ادامه داد: اگر شاعر نکته تمرکز رو عوض کند و برود به‌سوی شعرهای لحظه‌ای و ناگهانی که پیش می‌آید، خیلی بهتر است.

کاظمی عنوان کرد: انتشار این کتاب رو به فال نیک می‌بینم و آرزوی موفقیت و سربلندی برای این شاعر عزیز داریم.

مصطفی جلیلیان گفت: با تشکر از عزیزانی که در مراسم رونمایی از کتاب سومین پر سیمرغ ما را همراهی کردند، بسیاری از نکاتی که بیان کردند نکات کلیدی بود، مطمئن هستم اگر با گفته‌های شماها پیش بروم موفق‌تر هستم.

وی در پایان اظهار کرد: احساس من نسبت به این شعرها پیشتر و پیشتر پی می‌برم که نگاهم نسبت به جهان و شعرهای نوعی با تمرکز و دقت بیشتری این راه را ادامه دهم.

خبرنگار: سمانه جعفری

image_printچاپ مطلب

Visits: 25