گروه‌بندی جهاد کشاورزی شهرستان‌های خراسان رضوی
گروه‌بندی جهاد کشاورزی شهرستان‌های خراسان رضوی

مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌های خراسان رضوی به شش گروه تقسیم شدند.

به گزارش اختر شرق؛ مسئول امور شهرستان‌ها ومجلس-ستاد سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بابیان این مطلب اظهار کرد: ازاین‌پس پیگیری مسائل و مشکلات جهاد کشاورزی شهرستان‌ها از طریق شهرستان «محور» خواهد بود.

ابوالفضل زنگنه افزود: در راستای تصمیمات متخذه در جلسه شورای معاونین سازمان و حسب تأکید و دستور رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی، جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان به شش گروه تقسیم می‌گردد.

 وی گفت: بر اساس این تقسیم‌بندی، جهاد کشاورزی شهرستان‌های تربت‌جام، باخرز، تایباد و صالح‌آباد با محوریت تربت‌جام در (گروه الف)، جهاد کشاورزی شهرستان‌های مشهد، چناران، طرقبه و شاندیز، سرخس و فریمان با محوریت مشهد در (گروه ب) و جهاد کشاورزی شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن با محوریت سبزوار در (گروه ج) قرار دارند.

وی ادامه داد: همچنین جهاد کشاورزی شهرستان‌های نیشابور، بردسکن، فیروزه، خلیل‌آباد و کاشمر در (گروه د)، جهاد کشاورزی شهرستان‌های تربت‌حیدریه، زاوه، رشتخوار، خواف، گناباد، مه ولات و بجستان در گروه (ه) و جهاد کشاورزی شهرستان‌های قوچان، درگز و کلات در گروه (و) تقسیم‌بندی شده‌اند.

مسئول امور شهرستان‌ها ومجلس-ستاد سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در پایان خاطرنشان کرد: در همین راستا کلیه برنامه‌ریزی‌های معاونت‌ها و مدیریت‌های ستادی برای استان در آینده در قالب تقسیم‌بندی مذکور اجرایی می‌گردد و ارائه گزارش مسائل و مشکلات و پیگیری‌های لازم در جلسات نیز به عهده شهرستان «محور» هست.

image_printچاپ مطلب

Visits: 76