گردهمایی سالانه روساى هیئت‌های شهرستان‌ها، مسئولان کمیته‌ها و اعضاء هیئت‌رئیسه هیئت هاکى استان برگزار شد
گردهمایی سالانه روساى هیئت‌های شهرستان‌ها، مسئولان کمیته‌ها و اعضاء هیئت‌رئیسه هیئت هاکى استان برگزار شد

سرپرست هیئت هاکی خراسان رضوی در مجمع سالانه این هیئت اقدامات، برنامه‌ها، اهداف و چشم‌اندازهای پیش روی این رشته را برای ورزشکاران و خانواده هاکی استان تشریح کرد.

به گزارش اختر شرق؛ گردهمایی روساى هیئت‌های شهرستان‌ها، مسئولان کمیته‌ها و اعضاء هیئت‌رئیسه هیئت هاکى استان خراسان رضوی با حضور قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان، داوران و مسئولان این رشته ورزشی در استان و شهرستان‌های مختلف در محل هتل توریست توس مشهد برگزار شد.

در این گردهمایی که به‌عنوان مجمع عادی و فوق‌العاده سالانه هیئت با اخذ وکالت سرپرست جدید هیئت از رئیس فدراسیون به‌عنوان رئیس مجمع پس از بیش از یک سال وقفه با حضور روسای هیئت‌های شهرستانی فعالی چون سبزوار، مشهد، تربت‌جام و جغتای و در غیاب روسای هیئت‌های هاکی شهرستان‌های چناران، گناباد و طرقبه – شاندیز تشکیل شد، اعضاء جدید هیئت‌رئیسه، مسئولان برخی از کمیته‌ها، دبیر، خزانه‌دار و مشاور عالى هیئت هاکی منصوب و معرفی شدند.

حمید علیزاده با اشاره به اقدامات انجام‌شده در مدت کوتاه یک هفتگی که از آغاز به کار وی در هاکی استان انجام‌شده است، گفت: در راستای توسعه این رشته خوشبختانه توانستیم با پیگیری‌های سرپرست اسبق هیئت، زمینه تدریس رشته ورزشی هاکى به‌عنوان یک درس اختیارى رشته تربیت‌بدنی در دانشگاه آزاد اسلامى مشهد و دانشگاه. فردوسى مشهد فراهم کنیم.

وی به اقدامات صورت گرفته در جهت تغییرات قانونی، ثبت شرکت‌ها و تغییر امضاء دسته‌چک و پیگیری سالن تمرین از اداره کل ورزش و جوانان و خانه هاکى استان و فراخوان برگزارى کلاس‌های مربیگرى و داورى درجه ۳، گفت: در این مدت کوتاه مطالبات معوق ورزشکاران تیم ملى و خانواده هاکى از فدراسیون و هیئت و برنامه‌ریزی برای سفر به شهرستان‌ها انجام که به‌زودی با بررسی وضعیت هاکی در شهرهای مختلف در جهت انتصاب روساى هیئت برای شهرستان‌ها مستعد و ایجاد تغییر در بعضى از هیئت‌های کم‌کار یا غیرفعال انجام خواهد شد.

سرپرست هیئت هاکی خراسان رضوی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای در اختیار گرفتن پایگاه قهرمانى، سالن استاد باغبان‌باشی، زمین چمن از اداره کل و لوازم و تجهیزاتی چون الوار یا چوب‌های موردنیاز کنار زمین هاکى در جهت فراهم کردن فضای تمرینی مناسب و فعال شدن تیم‌های استانی، قهرمانان و علاقه‌مندان به این رشته انجام شد که با نتایج خوبی نیز همراه بود.

وی با تأکید بر لزوم ارائه گزارش عملکرد سال ١٣٩٩ و تقویم ورزشى سال ١۴٠٠ توسط هیئت‌های شهرستانی برای انجام برنامه‌ریزی‌های ادامه سال، عنوان کرد: ساماندهی دفتر کار، حساب هیئت‌های شهرستان‌ها، زمین تمرین مناسب و تشکیل خانه هاکى در شهرستان‌ها و اخذ اعتبارات مالى و پرداخت بدهی‌های هیئت هاکى ازجمله برنامه‌های مهمی است که برای توسعه هرچه بیشتر باید این رشته در دیگر نقاط مستعد استان نیز در دستور کار قرار گیرد.

علیزاده در خصوص برنامه‌های هیئت هاکی در بخش بانوان نیز مطرح کرد: به‌زودی با معرفى نایب‌رئیس بانوان و انتصاب مسئولان دیگر کمیته‌ها برای راه‌اندازی تمرینات تیم‌های آقایان و بانوان در رده‌های مختلف سنى تلاش خواهیم کرد که به‌ همین منظور با رایزنی‌های صورت گرفته سالن دانشگاه آزاد اسلامى برای اردوهای تمرینی مشترک تیم موفق بانوان استان با اعضاء تیم ملى در نظر گرفته‌شده و برای ازسرگیری تمرینات آماده‌سازی تیم‌های منتخب آقایان و بانوان استان جهت اعزام به مسابقات مردادماه کشورى برنامه‌ریزی‌هایی در چند نقطه شهر مشهد در حال انجام است.

وی توسعه این رشته و ایجاد شورونشاط در ورزشکاران را اصلی‌ترین هدف مورد تأکید مسئولان هیئت عنوان و بیان کرد: در این راستا به‌اندازه توان، تلاش داریم با تقویت هیئت‌های فعال شهرستانی، فعال‌سازی هاکی در شهرهای کم‌کار و غیرفعال و توجه به مربیان پایه و استعداد یاب در مسیر توسعه و همگانی نمودن این رشته گام‌های اثربخشی برداریم که قطعاً در این راه همراهی جامعه هاکی استان برای تحقق رشد و پویایی هاکی از ضرورت ویژه‌ای برخوردار است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 106