گردهمایی روحانیون مستقر شهرستان مشهد برگزار شد
گردهمایی روحانیون مستقر شهرستان مشهد برگزار شد

مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد، از برگزاری گردهمایی روحانیون مستقر شهرستان مشهد در روستای ده غیبی این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ جواد اسماعیلی مسئول روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد گفت: گردهمایی روحانیون مستقر شهرستان مشهد در روستای ده غیبی این شهرستان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی رئیس و کارشناسان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد در اردوگاه شهید هاشمی نژاد برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی کریم پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد گفت: این گردهمایی که باهدف برنامه‌ریزی و پیگیری برنامه‌های فرهنگی، با توجه به نزدیک شدن به ایام چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و نقش روحانیون در شناساندن دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم و همچنین تبیین مواضع و مبانی گام دوم انقلاب، برنامه‌ریزی ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی انجام گرفت، در صحبت‌های خود از روحانیون مستقر و خود استقرار درخواست کرد، جهت انجام وظایف و برنامه‌های فرهنگی اهتمام بیشتری داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد، در این گردهمایی خطاب به روحانیون خاطرنشان کرد: روحانیون باید بهروش‌های موفق تبلیغ آگاهی کامل داشته باشند.

 وی در ادامه به وظیفه خطیر روحانیون در عصر حاضر و تهاجمات فرهنگی بیگانگان اشاره کرد و افزود: طلاب باید با علوم و ابزار روز آشنا باشند تا بتوانند با مخاطب ارتباط برقرار نمایند و در جذب جوانان و نوجوانان به نماز و مسجد موفق‌تر باشند.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه روحانیون باید افرادی باسواد و عالم به مسائل روز باشد، بنابراین باید برای رشد علمی خود برنامه‌ریزی مرتب و دائمی داشته باشند، خاطرنشان کرد: در این جلسه برنامه‌ها و پیشنهاد‌های روحانیون و گروه‌های تبلیغی اندیشه‌ورز نیز ارائه شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 4