گردانندگان باند سرقت با ۶ میلیارد ریال طلا مسروقه در غرب مشهد دستگیر شدند
گردانندگان باند سرقت با ۶ میلیارد ریال طلا مسروقه در غرب مشهد دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری گردانندگان باند سرقت با ۶ میلیارد ریال طلا مسروقه در غرب مشهد خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ جواد شفیع‌زاده در تشریح این خبر گفت: در پی وصول یک فقره پرونده سرقت وسایل منزل در محدوده بولوار قاسم‌آباد، پی گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی غرب مشهد قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی بابیان اینکه کارآگاهان پلیس با تحقیقات به‌عمل‌آمده و در پی اظهارات مالباخته مشخص شد مقدار نیم کیلوگرم طلا و تعدادی و تعدادی لوازم منزل توسط سارقان سرقت شده است، گفت: کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی یک متهم را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را به‌صورت نامحسوس تحت نظر قراردادند.

شفیع‌زاده بیان کرد: کارآگاهان پلیس پس از چند روز تحقیقات گسترده و اطمینان از اقدامات مجرمانه این فرد در اقدامی غافلگیرانه و با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد مخفیگاه متهم شدند و ضمن دستگیری وی، دو همدست دیگرش را نیز دستگیر کردند.

سرهنگ شفیع‌زاده با اشاره به اینکه در بازرسی از خانه متهمان یک حلقه گوشواره طلا سفید و وسایلی از قبیل تلویزیون، مانیتور، کیس کامپیوتر و مبلغ یک‌میلیون و ۶۳۰ هزار تومان وجه نقد و تعداد ۱۴ دستگاه گوشی تلفن همراه نیز کشف شد، اظهار کرد: مأموران در ادامه تحقیقات پرونده، همدست دیگر متهمان را به همراه ۴۱ قطعه طلا معادل شش میلیارد ریال دستگیر کردند.

رئیس پلیسی آگاهی خراسان رضوی در پایان با اعلام اینکه پلیس تاکنون از سه فقره سرقت اعضای این باند رمزگشایی کرده، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به‌منظور سیر مراحل قانونی به مراجع معرفی شدند.

خبرنگار: یونس ریحانی

image_printچاپ مطلب

Visits: 57