گاز گرفتگی با منوکسیدکربن در جنوب مشهد یک کشته و یک مسموم برجای گذاشت + گزارش تصویری
گاز گرفتگی با منوکسیدکربن در جنوب مشهد یک کشته و یک مسموم برجای گذاشت + گزارش تصویری

مدیر منطقه پنجم آتش نشانی شهر مشهد از گازگرفتگی یک خانم و آقا در پی نشست گاز مونوکسید کربن در یک منزل مسکونی در جنوب این شهر خبر داد.

به گزارش اختر شرق و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد؛ آتشپاد سوم کاظم کاظمی با بیان این مطلب گفت: ظهر امروز شنبه بیستم دی‌ماه ۹۹ در پی اعلام گزارش محبوسی یک زوج درمنزلی مسکونی به سامانه۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۴۰ به محل حادثه در خیابان شهید دکتر بهشتی اعزام کرد.

این مقام مسئول در آتش نشانی شهر مشهد عنوان کرد: آتش نشانان به محض حضور در محل و بازکشایی درب منزل مشاهده کردند، زن و مردی میانسال به دلیل استنشاق گاز مونوکسید کربن، دچار مسمومیت شده‌اند که متاسفانه مرد خانواده بر اثر شدت مسمومیت در دم فوت شده و همسرش نیز با علائم مسمومیت بالا توسط تکنسینهای اورژانس ۱۱۵ به سرعت به مراکز درمانی منتقل گردید.

لازم به ذکر است؛ در بررسی‌های بیشتر با استفاده از دستگاه گازسنج در محیط داخلی منزل مشخص شد، نقص فنی در سیستم گرمایشی این واحد مسکونی یکی از دلایل احتمالی، این گاز گرفتگی مرگبار بوده و تحقیقات بیشتر درباره علت دقیق وقوع این حادثه، توسط کارشناسان مربوطه در حال انجام است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 96