گازگرفتگی مرگبار مرد تنها در بولوار طبرسی مشهد + گزارش تصویری
گازگرفتگی مرگبار مرد تنها در بولوار طبرسی مشهد + گزارش تصویری

افسر نگهبان آتش نشانی شهر مشهد از گازگرفتگی یک مرد در پی نشست گاز مونوکسید کربن از اجاق خوراک پزی یک منزل مسکونی در شمال این شهر خبر داد.

به گزارش اختر شرق و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد؛ آتشپاد سوم رضا خاکپور با بیان این مطلب گفت: در پی تماس ساکنان یک آپارتمان مسکونی و اعلام محبوسی احتمالی ساکنان: ستاد فرماندهی آتش نشانی، بلافاصله گروه نجات ایستگاه شماره ۸ به محل حادثه در بولوار دوم طبرسی این شهر اعزام کرد.

این مقام مسئول در آتش نشانی شهر مشهد عنوان کرد: نجاتگران آتش نشانی پس از حضور در محل و گشودن درب منزل مشاهده کردند، مردی حدودا ۵۰ساله که به تنهایی در این مکان زندگی می‌کرد، به دلیل استنشاق گاز مونوکسید کربن، دچار حادثه شده که متاسفانه این فرد بر اثر شدت مسمومیت در دم جان باخته بود.

لازم به ذکر است؛ در بررسی‌های بیشتر در محیط داخلی منزل مشخص شد، نقص فنی در سیستم دودکش بخاری این واحد مسکونی ۷۰ متری و روشن بودن اجاق خوراک پزی داخل آشپزخانه این منزل یکی از دلایل احتمالی، این گاز گرفتگی مرگبار بوده و تحقیقات بیشتر درباره علت دقیق وقوع این حادثه، توسط عوامل انتظامی در حال انجام است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 210