کمک های مردمی به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیدگان از بیماری کرونا در شاندیز انجام شد
کمک های مردمی به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیدگان از بیماری کرونا در شاندیز انجام شد

به همت خیرین نیک اندیش، کمک های مردمی و پایگاه های بسیج خواهران بخش و روستاهای شاندیز تعداد هشت راس گوسفند قربانی شد و ۴۰ بسته مواد غذایی و بیش از ۱۰ میلیون ریال مبالغ نقدی به خانواده های نیازمند و آسیب دیدگان از بیماری کرونا، اهدا شد.

به گزارش اختر شرق؛ به همت خیرین نیک اندیش، کمک های مردمی و پایگاه های بسیج  خواهران بخش و روستاهای شاندیز تعداد هشت راس گوسفند قربانی شد و ۴۰ بسته مواد غذایی و بیش از ۱۰ میلیون ریال مبالغ نقدی به خانواده های نیازمند و آسیب دیدگان از بیماری کرونا، اهدا شد

تعداد هشت راس گوسفند به همت خیرین نیک اندیش، کمک های مردمی و پایگاه های بسیج خواهران شاندیز و روستاهای: ارچنگ، ویرانی، حصار سرخ و فرح آباد قربانی و بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا در این روستاها توزیع شد.

همچنین تعداد ۴۰ سبد کالای مواد غذایی شامل: ماکارونی، سویا، تن ماهی، کنسرو لوبیا، انواع حبوبات، روغن ،قند و چای نیز به همت خیرین روستای ابرده سفلی و پایگاه بسیج خواهران این روستا تهیه و به خانواده های نیازمند اهدا شد.

به همت پایگاه بسیج خواهران حصار سرخ، بیش از ۱۰ میلیون ریال کمک های نقدی جمع آوری شد و برای کمک به سادات، دانش آموزان و خانواده های بیکار و نیازمند و خرید شیر خشک برای نوزادان اهدا شد.

خبرنگار: دوست حصار

image_printچاپ مطلب

Visits: 6