کمک بیش از یک میلیاردی خیرین سرخسی به بیمارستان لقمان حکیم
کمک بیش از یک میلیاردی خیرین سرخسی به بیمارستان لقمان حکیم

فرماندار سرخس از کمک بیش از یک میلیاردی خیرین سرخسی به بیمارستان لقمان حکیم خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ محمدرضا رجبی مقدم با بیان اینکه خوشبختانه بیمارستان لقمان هم اکنون وضعیت مطلوبی دارد، گفت: طی ماه‌های گذشته وبا همکاری همه دستگاه‌ها وکمک خیرین شهرستان توانستیم بسیاری از امکانات مصرفی روزانه بیمارستان درخدمات دهی به بیماران کرونایی منجمله راه اندازی، سیستم ارتباطی متمرکز بین بخشی، خرید دستگاههای وینتیلاتور، تجهیزبخش دیالیز و… را نام برد.

وی با بیان اینکه تا تجهیز کامل بیمارستان دو گام دیگر باید برداشت، تصریح کرد: همانطور که می‌دانید بیمارستان در بحث دستگاه اکسیژن سازبا یک سیستم قبلی فرسوده در حال فعالیت است که بر آنیم ضمن خرید دستگاه اکسیژن ساز جدید بزودی حواله دستگاه سی تی اسکن نیز مراحل تحویل آن آماده است که در چند روز آینده عازم تهرانیم.

فرماندار سرخس با اشاره به ملاقاتی که با تولیت محترم آستان قدس رضوی داشتند، خاطر نشان کرد: در این خصوص حجت الاسلام مروی قول همکاری لازم را در خصوص تجهیز بیمارستان را پس از بررسی دادند. که امیدواریم این نیز عملیاتی شود.

رجبی مقدم در ادامه با تاکید بر خدمات دهی دی کلینیک غدیر با تعرفه‌های وزارت بهداشت، تصریح کرد: ما جلساتی را با مدیر کل دانشگاه علوم پزشکی استان داشتیم که این امر محول به معاونت درمان شده، برهمین اساس درجلسه‌ای که با مدیران بهداشت و درمان نفت خواهیم داشت تصمیم نهایی گرفته می‌شود؛ البته ما اعتقاد داریم دی کلینیک غدیرتوسط وزارت نفت اداره وتجهیز شود و در کنار آن خدمات‌رسانی به مردم شهرستان را نیزبا تعرفه دولتی انجام دهند.

فرماندار سرخس در پایان خاطر نشان کرد: مشکلات بیمارستان لقمان از دهه‌های گذشته روی هم انباشته شده و متاسفانه آنطور که لازم بوده در جهت تکمیل و راه اندازی بخش‌های آن اقدامی لازم انجام نگرفته و امروز باشیوع این بیماری مشکلات دامن ما را گرفته که به لطف خدا با همکاری وهم افزایی توانستیم از وضعیت قرمز خارج شویم.

خبرنگار: محمودی

image_printچاپ مطلب

Visits: 12