کلات با اتمام فاز سوم احداث دیوار ساحلی رودخانه این شهر در برابر سیل ایمن می‌شود
کلات با اتمام فاز سوم احداث دیوار ساحلی رودخانه این شهر در برابر سیل ایمن می‌شود

فاز اول پروژه احداث دیوار ساحلی رودخانه کلات به طول ۲۳۰ متر پایان یافت و با پایان یافتن فاز سوم این پروژه شهرستان کلات در برابر سیل ایمن‌سازی می‌شود.

به گزارش اختر شرق؛ مدیر امور منابع آب شهرستان کلات با اعلام این خبر گفت: فاز اول پروژه دیوار ساحای رودخانه کلات در محدوده مسجد جامع این شهرستان به پایان رسید.

مصطفی فرزانه با اشاره به هدف احداث دیوار ساحلی در بستر این رودخانه عنوان کرد: دیوار ساحلی رودخانه کلات با هدف ایمن‌سازی شهرستان کلات در فاز اول به طول ۲۳۰ متر به پایان رسید.

وی ادامه داد: در فاز دوم این پروژه که عملیات احداث دیوار ساحلی این رودخانه در محدوده دادگستری با حضور دادستان این شهرستان آغاز شده است طی دو ماه آینده به پایان می‌رسد.

فرزانه با اشاره به این که احداث دیوار ساحلی به طول ۳۵۰ متر در محدوده دادگستری آغاز شده است، خاطر نشان کرد: علیزاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلات در بازدید از عملیات احداث دیوار ساحلی رودخانه کلات ضمن قدردانی و تشکر از عوامل اجرایی امور آب این شهرستان گفت: به شکر خدا با اقدام به موقع امور آب در لایروبی، بازگشایی و احداث دیوار ساحلی رودخانه کلات خوشبختانه هم سال گذشته و هم امسال شهر کلات در برابر سیل و سیلاب‌های این شهرستان ایمن خواهد بود و این امر در سایه توکل برخدا و همچنین اقدامات سازنده و به موقع امور آب این شهرستان ستودنی است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 7