کشف ۷ فقره سرقت در سرخس
کشف ۷ فقره سرقت در سرخس

فرمانده انتظامی سرخس ازکشف هفت فقره سرقت و دستگیری چهار متهم به سرقت در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ احمدعلی دماوندی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان سرخس، بلافاصله ماموران تجسس کلانتری ۱۱ امام خمینی (ره) این ماموریت را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی با بیان این مطلب که مأموران پس از بررسی دقیق صحنه‌های وقوع جرم به سرنخ‌های دست یافته و در ادامه با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وارد عمل شده و دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند، عنوان کرد: دو متهم دستگیرشده در تحقیقات به عمل آمده و در مواجهه با ادله محکم پلیس ضمن معرفی دو همدست دیگر خود یک مالخر را نیز در این زمینه معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس با اشاره به دستگیری دو متهم دیگر، اظهار کرد: مأموران انتظامی در ادامه محل دپوی اموال مسروقه در یک کارگاه خرید و تفکیک ضایعات را نیز شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی مالخر موردنظر را نیز دستگیر کردند.

سرهنگ دماوندی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده در تحقیقات به عمل آمده به هفت فقره سرقت، اعم از وسایل خانه و تجهیزات ادارات دولتی اعتراف که تاکنون تعدادی از مالباختگان شناسایی و اموال آن‌ها عودت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس ضمن قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و پاکسازی نقاط آلوده، تصریح کرد: از عموم مردم خواهشمندیم به منظور پیشگیری از وقوع هرگونه سرقت، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

خبرنگار: محمودی

image_printچاپ مطلب

Visits: 84