کشف بیش از ۴۳ تن گلوتن و شیرخشک تقلبی از یک کارگاه غیرمجاز در مشهد
کشف بیش از ۴۳ تن گلوتن و شیرخشک تقلبی از یک کارگاه غیرمجاز در مشهد

سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از کشف و توقیف بیش از ۴۳ تن گلوتن و شیر خشک تقلبی و مواد اولیه ساخت این اقلام از یک کارگاه غیرمجاز در یک منزل مسکونی در مشهد خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ محمد جواد ساعدی اظهار کرد: در راستای همکاری سازمان اطلاعات سپاه با معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت، یک کارگاه و انبار غیر مجاز تولید شیرخشک صنعتی و بدون چربی و گلوتن گندم تقلبی در یک منزل مسکونی در مشهد شناسایی گردید.

وی افزود: در بررسی‌های ابتدایی با حضور بازرسان این سازمان، نیروهای اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه مقداد، نماینده دانشگاه علوم‌پزشکی و نیروهای اماکن، بیش از ۴۳ تن گلوتن و شیر خشک آماده تقلبی و مواد اولیه ساخت این اقلام از این انبار کشف و پس از آن، این کارگاه خانگی تولید محصولات تقلبی با دستور مقام قضایی پلمب گردید.

سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی در پایان خاطرنشان کرد: ۱۲هزار و ۱۷۵ کیلو گلوتن تقلبی و ۱۴هزار و ۱۷۵ کیلو شیر خشک تقلبی به صورت بسته‌بندی با برندهای معروف و جعلی آماده فروش و مواد اولیه ساخت این اقلام شامل پنج تن و ۵۷۵ کیلو گلوتن فله، سه تن و ۹۷۵ کیلو شیر خشک صنعتی، یک تن و۱۵۰ کیلو پودر آب پنیر، سه تن و ۶۴۰ کیلو آرد خبازی و پنج تن و ۲۵ کیلو نشاسته بخشی از کشفیات این انبار است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 8