در جشنواره ایران قوی از کانون شهید بابارستمی قوچان تقدیر شد
در جشنواره ایران قوی از کانون شهید بابارستمی قوچان تقدیر شد

در نشست هم‌اندیشی رابطین فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی با حضور معاون ستاد کانون‌های فرهنگی هنری کشور و سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از کانون فرهنگی و هنری شهید بابارستمی قوچان تقدیر شد.

به گزارش اختر شرق؛ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان گفت: فعالیت اعضای هنرمند نمایشی این کانون توانست رتبه «شایسته تقدیر ویژه» در رواق نمایش جشنواره کشوری ایران قوی در سال ۱۳۹۹ را از آن کانون فرهنگی هنری شهید بابارستمی مهدیه قوچان کنند.

مطاعی بابیان اینکه کسب مقام شصتم «کانون برتر» از بین ۲۶۰ هزار کانون در سطح کشور و مقام هشتم در خراسان رضوی از دیگر افتخارآفرینی‌های این کانون است، خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی هنری شهید بابارستمی با مدیریت حمید متقی از کانون‌های فعال استان خراسان رضوی محسوب می‌گردد که با حضور جوانان مسجدی در این کانون از سالیان گذشته فعالیت‌های ممتاز و مؤثر فرهنگی به‌ویژه در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهرستان قوچان داشته است.

لازم به ذکر است؛ در پایان این همایش تندیس جشنواره، لوح تقدیر با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعتبار کانونی یک‌صد میلیون ریالی و بسته فرهنگی هفتاد میلیون ریالی کتاب به مدیر کانون اهدا گردید.

image_printچاپ مطلب

Visits: 64