کسب رتبه دوم هیئت‌های ورزش کارگری خراسان رضوی در سال ۱۳۹۸
کسب رتبه دوم هیئت‌های ورزش کارگری خراسان رضوی در سال ۱۳۹۸

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از کسب رتبه دوم هیئت‌های ورزش کارگری این استان بر اساس شاخص‌های هفت‌گانه در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ محمد رضا ولیان در این باره اظهار کرد: گسترش و توسعه ورزش کارگری، برنامه ریزی و فراهم نمودن امکانات و ابزار لازم جهت مشارکت کارگران در رویدادهای ورزشی در قالب مسابقات داخلی و خارجی و پرورش استعدادهای ورزشی در میان اقشار مختلف جامعه بخصوص کارگران و تعاونگران از مهمترین اهداف ما در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران استان است زیرا اعتقاد داریم ایجاد شور و نشاط از طریق ورزش‌های کاربردی و تفریحات سالم ورزش را در جامعه کارگری توسعه داده و منجر به سالم‌سازی محیط و صیانت از نیروی کار خواهد شد.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی عنوان کرد: بر اساس ارزیابی عملکرد انجام گرفته هیئت‌های ورزش کارگری از سوی فدراسیون ورزش کارگری جمهوری اسلامی در سال ۱۳۹۸ اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با احراز ۸۲۶ امتیاز در حوزه هیئت‌های ورزش کارگری موفق به کسب رتبه دوم در این امر شده است.

وی با بیان این مطلب که قانون کار بصورت صریح و مدون به بسط و توسعه ورزش در سطح جامعه کارگری توجه داشته و این مهم را در قالب مواد قانونی برای مجریان امرتکلیف دانسته است، گفت: ما نیز به تبعیت از این قانون تمامی توان خود را در راستای توسعه و تقویت ورزش کارگری بکار گرفته‌ایم و امیدواریم بتوانیم قدمهای مثمر ثمری را در جهت بسط و گسترش فرهنگ ورزش در جامعه کارگری با استفاده بهینه از امکانات موجود برداریم.

ولیان در پایان کسب رتبه دوم در هیئت‌های ورزش کارگری را افتخاری بزرگ و آن را مدیون همه جامعه ورزش کارگری و همچنین کمک‌های بی‌دریغ مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان و سایر همکارانش در حوزه ورزش دانست.

image_printچاپ مطلب

Visits: 15