کسب رتبه برتر در طرح غربالگری توسط شبکه بهداشت و درمان رشتخوار
کسب رتبه برتر در طرح غربالگری توسط شبکه بهداشت و درمان رشتخوار

معاون امور بهداشتی شبکه و رئیس مرکز بهداشت رشتخوار گفت: در طرح غربالگری که از ۲۴ اسفند سال گذشته شروع و تا ۳ فروردین ماه امسال ادامه پیدا کرده است، رشتخوار با ۹۹.۶ درصد غربالگری افراد رتبه برتر درخراسان‌ رضوی را کسب کرده است.

به گزارش اختر شرق؛ حق پرست، در جلسه ای کرونا در فرمانداری رشتخوار بیان کرد: بالغ بر ۲۳ هزار و ۸۳۲ فرم غربالگری تا کنون تکمیل وبه ستاد استان ارسال شده که از این تعداد ۳۰۰ مورد مشکوک به کرونا بوده است.

رئیس مرکز بهداشت رشتخوار با بیان اینکه ۷۳ مورد از افراد مشکوک به کرونا در بیمارستان های شهرستانهای گناباد، تربت حیدریه و مشهد بستری هستند و افرادی که از بیمارستان مرخص شده اند به مدت ۱۴ روز تحت نظارت و مراقبت‌های عوامل شبکه بهداشت و درمان شهرستان رشتخوار قرار می گیرند، عنوان کرد: طرح نمونه گیری از افراد مشکوک به بیماری کرونا از ۱۸ فروردین در رشتخوار آغاز شده و تا کنون حدود ۱۰۰ مورد نمونه گیری شده اند.

حق پرست در پایان خاطرنشان کرد: روند بیماری کرونا در ایام تعطیلات نوروزی با ورود مسافران و گردشگران رو به رشد بود ولی در ۱۰ روز اخیر با انجام تمهیدات اتخاذ شده این روند یک پیک ثابت پیدا کرده است.
خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 5