کتاب شاعر نیشابوری برگزیده پیشکسوتان اهل‌قلم ناجا شد
کتاب شاعر نیشابوری برگزیده پیشکسوتان اهل‌قلم ناجا شد

مسئول امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور از برگزیده شدن کتاب گویشی «سالار» نوشته عباسعلی حشمتی شاعر پیشکسوت نیشابوری در سطح پیشکسوتان اهل‌قلم نیروی انتظامی کشور خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ رمضانعلی بیات مسئول امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: با توجه به رویکرد فرهنگی کانون پیشکسوتان اهل‌قلم نیروی انتظامی کشور مبنی برافزایش انگیزه و علاقه‌مندی فرهیختگان پیشکسوت همه‌ساله تعدادی از آثار و تألیفات مؤلفین و محققین در کارگروه حمایت از آثار و تألیفات پیشکسوتان ناجا موردتقدیر قرار می‌گیرند.

بیات افزود: در سال جاری نیز به همت و تلاش روسای کانون استان‌ها و رابطین فرهنگی پیشکسوتان اهل‌قلم نیروی انتظامی کشور تعداد ۵۳ اثر از ۳۶ نفر از مؤلفان پیشکسوت، ناجا از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: کتاب گویشی «سالار» نوشته عباسعلی حشمتی شاعر پیشکسوت نیشابوری نیز در سطح پیشکسوتان اهل‌قلم نیروی انتظامی کشور انتخاب گردید.

بیات یادآور شد: امید است با این اقدامات هرچند ناچیز بتوانیم گامی در جهت توسعه و گسترش فرهنگ و ثبت تجربیات و تحقیقات و انتشار آن‌ها برداریم.

مسئول امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: پدیدآورندگان با اهدای لوح تقدیر، پاداش نقدی همچنین حضور در مراسم و مناسبت‌های مختلف مورد قدردانی قرار گرفتند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 27