کاهش ۳۵ درصدی اعزام بیماران کاشمر به خارج از شهرستان
کاهش ۳۵ درصدی اعزام بیماران کاشمر به خارج از شهرستان

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر از کاهش ۳۵ درصدی امار اعزام بیماران به مشهد و سایر شهرستان ها در شش ماهه نخست سال ۹۸ خبر داد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر از کاهش ۳۵ درصدی امار اعزام بیماران به مشهد و سایر شهرستان ها در شش ماهه نخست سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر محمد جواد یزدانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: در شش ماهه نخست سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۷ تعداد اعزام بیماران به مرکز استان از ۲۵۴ مورد در سال ۹۷ به ۱۶۵ مورد در سال ۹۸ کاهش یافت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمرخاطرنشان کرد: تجهیز بیمارستان های کاشمر به تجهیزات پزشکی از قبیل MRI، افزایش تعداد متخصصین و حضور مستمر آنها در بیمارستانها که با حمایتهای دانشگاه علوم پزشکی مشهدو مسئولین شهرستان و همچنین کمکهای خیرین در خرید تجهیزات، از عوامل موثر در کاهش اعزام بیماران بوده است.

وی افزود: در شش ماهه نخست سال ۹۸نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۳۵درصد کاهش یافته است که از سرگردانی بیماران و همراهیان آنها در مرکز استان جلوگیری شده است.

دکتر یزدانی گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی نیز با توجه به برآوردهای به عمل آمده هزینه اعزام هر بیمار به مرکز استان، مبلغ ده میلیارد ریال صرفه جویی مالی شده است

image_printچاپ مطلب

Visits: 51