کار خوب یک شهروند نصرآبادی
کار خوب یک شهروند نصرآبادی

به گزارش اختر شرق؛ در روزگاری که انتخاب اسم شیک، خاص و دهان پرکن برای مشهور و معروف بودن در کسب و کار ها رایج است و بسیاری از این اسامی با فرهنگ غنی اسلامی ایرانی ما همخوانی ندارد اما در نصرآباد یک آرایشگاه که معمولا محل دورهمی جوانان با تیپ های خاص هست تابلو آن مزین به نام شهیدی شده که مقیاس ارزش کارها را برای رضای خدا می داند.

پای صحبت مجتبی بر مغانی این آرایشگر جوان می نشینیم که می گوید یک سال است که اسم‌ آرایشگاه را «شهید ابراهیم‌ هادی» نامگذاری کرده‌ام و مهمترین دلیل انتخاب آن جمله معروف شهید ابراهیم هادی است که می گوید» برای رضای خدا کار کردن است که ارزش دارد»

وی ادامه داد: اوایل همه مرا  را به سخره می‌گرفتند و یا انتقاد می‌کردند که این چه اسمی هست و یا حداقل  نام آرایشگاه را به نام عموی شهید خودت «حسن برمغانی» نامگذاری نکرده ای؟!

بر مغانی بیان کرد: حدود هفت سال پیش به طور اتفاقی در یک مراسم مذهبی عکس شهید ابراهیم هادی را دیدم و به قول خودش عاشق این شهید شدم ولی هیچ اطلاعی از این شهید ندارد.

 وی در ادامه اظهار کرد: چند وقت پیش یکی از دوستانم به ارایشگاه آمد و گفت این اسمی که انتخاب کردی میدونی چه کسی است؟ ایشان دو جلد کتاب زندگینامه شهید را برای مطالعه به من معرفی کردند و سعی می کنم شهید ابراهیم هادی را سرلوحه زندگی ام قراردهم و همچنین تاکنون دو تا از گره های زندگی ام را با توسل به این شهید توانسته ام، باز کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به دوستان آشنایان و نزدیکانم توصیه می‌کنم که کتاب‌های این شهید را مطالعه نمایند که مورد توصیه رهبر انقلاب هم می باشد و ما امروز هرچه داریم از رشادت ها و مجاهدت شهدا می باشد و راه قدردانی از شهدا الگو  قرار دادن شهدا است.

خبرنگار: عباس مرادی

image_printچاپ مطلب

Visits: 21