چهارمین دوره توانمندسازی تشکیلاتی شبکه تربیتی صالحین در تربت‌جام برگزار شد
چهارمین دوره توانمندسازی تشکیلاتی شبکه تربیتی صالحین در تربت‌جام برگزار شد

مسئول شبکه تربیتی شجره طیبه صالحین خراسان رضوی از برگزاری چهارمین دوره توانمندسازی تشکیلاتی شبکه تربیتی صالحین در تربت‌جام خبر داد.

مسئول شبکه تربیتی شجره طیبه صالحین خراسان رضوی  از برگزاری چهارمین دوره توانمندسازی تشکیلاتی شبکه تربیتی صالحین در تربت‌جام خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ همایش یک‌روزه توانمندسازی تشکیلاتی شبکه تربیتی شجره طیبه صالحین خراسان رضوی محور تربت‌جام، باخرز، تایباد و صالح‌آباد با حضور فرماندهی سپاه شهرستان تربت‌جام، فرماندهی سپاه ناحیه باخرز، مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان، استادیاران، سرمربیان، مربیان و سرگروه‌های صالحین امروز پنج‌شنبه، سوم مردادماه در محل هیئت رزمندگان اسلام تربت‌جام برگزار شد.

حجت‌الاسلام نظری در گفتگو با خبرنگار اختر شرق گفت: این دوره‌ها از ابتدای تابستان ۹۸ در سراسر استان برگزار و محورهای مهم این همایش را تربیت در عرصه بیان داشت که به مباحث مسئله شناسی، ظرفیت شناسی و طراحی عملیات در حلقه‌های صالحین می‌پردازد.

وی همچنین هدف کلی دوره را حرکت صالحین به سمت کارکردهای اجتماعی عنوان نمودند.

شایان‌ذکر است در ادامه این همایش حجت‌الاسلام ربانی مسئول تعلیم و تربیت سپاه تربت‌جام گفت: حلقات صالحین از سال ۱۳۸۷ شروع به کارکرده است که در این مدت ده سال هدف نهایی آن تغییر رفتار و کادر سازی در بسیج است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 7