چهارمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان بردسکن برگزار شد
چهارمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان بردسکن برگزار شد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بردسکن از برگزاری چهارمین جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان با حضور عصمتی معاون فرماندار و سایر اعضای کارگروه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ در این جلسه ابتدا عصمتی اقتصاد و معیشت مردم را یکی از مهمترین دغدغه های دولت در سال جاری دانست و ضمن تشکر از عملکرد بانک های عامل و دستگاه های اجرایی با توجه به تحریم ها و فشار اقتصادی که بر دولت تحمیل شده است از تمامی ادارات و بانک های عامل خواست با عملکرد جهادگونه و تلاش مضاعف خود نسبت به کاهش اثرات تحریم ها بر زندگی مردم اقدام نمایند.

 وی همچنین از اعضای کارگروه اشتغال شهرستان خواست تا با جدیت سیاست های اشتغال دولت را پیگیری و اجرا نموده تا تعهد اشتغال شهرستان تحقق یابد.

حسین غلامی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بردسکن ضمن ارائه عملکرد کارگروه اشتغال به آمار پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در شهرستان بردسکن پرداخت و ضمن تشکر از بانک های عامل درخواست تسریع و تسهیل پرداخت تسهیلات موصوف از بانک های عامل را نمود.

غلامی بیان کرد: تا کنون ۶۴۶  نفر به مبلغ۵۸۴۳۰۰۰۰۰۰۰ ریال در شهرستان درخواست تسهیلات آسیب دیده از کرونا داشته اند که به ۲۵۱ نفر با مبلغ ۲۹۸۸۰۰۰۰۰۰۰ ریال تا کنون تسهیلات پرداخت شده است و جمعاً ۵۱ درصد تسهیلات ثبت شده توسط بانک های عامل پرداخت شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بردسکن در پایان خاطرنشان کرد: تا تاریخ ۹۹/۵/۲۷ جمعاً مبلغ ۳۶۴۵۳۸۸۰۰۰۰۰ ریال به تعداد ۳۵۰ طرح و اشتغال ۶۲۷ نفر تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری توسط بانک های شهرستان پرداخت شده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 3