چشمان بیدار کارگروه رصد و پایش نهادهای دامی شهرستان داورزن
چشمان بیدار کارگروه رصد و پایش نهادهای دامی شهرستان داورزن

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داورزن از حضور مستمر کارگروه رصد و پایش نهادها و کنسانتره خوراک دام جهاد کشاورزی در بازدید کارخانه‌های خوراک دام و طیور شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ علیرضا دلبری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان داورزن در این بازدید گفت: ضمن همراهی اعضای کمیته رصد و پایش توزیع نهاده‌های دامی و نیز کنسانتره خوراک دام و طیور در مدیریت جهاد کشاورزی از کارخانه‌های خوراک دام و طیور که در حوزه توزیع نهادها و تخصیص و دسترسی خوراک دام شهرستان فعال می‌باشند، بازدیدهای دوره‌ای به عمل می‌آید.

دلبری عنوان کرد: دفاع از حقوق دامداران و تلاش برای احقاق حقوق آنان یکی از تعهدات همکاران ما در جهاد کشاورزی بوده و در همین راستا به صورت مداوم زنجیره خوراک دام و نهاده‌های خوراک دام تا مرحله در اختیار گرفتن آن توسط دامداران مورد رصد و پایش دقیق است؛ تا چنانچه مشکل و یا چالش و یا خدای ناکرده نقصان و خطای پیش آید، به موقع پیگیری و حل و فصل شود.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن در پایان خاطرنشان کرد: کارخانه‌های خوراک دام و طیور مورد قرارداد با جهاد کشاورزی شهرستان داورزن نیز به خوبی در این عرصه فعالیت داشته و سهمیه تخصیصی دامهای شهرستان به موقع تولید و در اختیار دامدار قرار بگیرد.

خبرنگار: مهری محمدی خواه

image_printچاپ مطلب

Visits: 57