چالش و معضلات راهداری شهرستان رشتخوار پروژه‌های راه‌سازی را با مشکلاتی مواجه نموده آست
چالش و معضلات راهداری شهرستان رشتخوار پروژه‌های راه‌سازی را با مشکلاتی مواجه نموده آست

رئیس اداره راه داری رشتخوار گفت: فرسوده بودن وسایل، ادوات، تجهیزات و ماشین آلات موجود، عدم بهرمندی از یک دستگاه تریلی کشنده یا حمل و نقل کننده سایر ادوات و تجهیزات در صورت وقوع حوادث غیر مترقبه بصورت همزمان با عنایت به گستردگی جغرافیایی شهرستان به‌عنوان یک چالش مهم در ارائه سریع خدمات و پروژه‌های راهسازی است.

به گزارش اختر شرق؛ نظام در دیدار با مسو ل دفتر نماینده مردم رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم سالن یا سوله جهت سولش نمک با عنایت به وقوع یخبندان در فصل زمستان، ضرورت روکش آسفالت جاده های اصلی بصورت نیاز فوری به‌طول حداقل پنجاه کیلومتور از ورودی تا خروجی شهرستان ولزوم روکش آسفالت جاده های روستایی کمک مجلس جهت افزایش اعتبارات این و اداره را می طلبد.

وی خواستار توجه مجلس شورای اسلامی به  به جاده جنگل از سه راهی جنگل تا مرکز بخش به‌طول ۶۰ کیلومتر که دارای   تردد خودروهای سنگین و سبک در این جاده روستایی که ۱۹روستا را در بر دارد می طلبد.

وی توجه ویژه به تامین اعتبار جاده سرآسیاب به شعبه بطول ۱۸ کیلومتر در این شهرستان شد و گفت: با احداث این محور   باعث کاهش فاصله پنجاه کیلومتری مرکز بخش جنگل به مرکز شهرستان خواهد شد.

محمد چوپی رئیس دفتر نماینده مردم رشتخوار وخواف در مجلس شورای اسلامی  با تقدیر و سپاس ویژه از آقای مهندس نظام و پرسنل زحمتکش راهداری که بعضا در ایام سال خارج از وقت اداری در حوادث غیرمترقبه، وقوع سیلابها، برف روبی و بازگشایی جاده های اصلی و روستایی در شرایط نامناسب جوی ارائه خدمت می کند نیز خواستار پیگیری احداث باند دوم مسیر رشتخوار تا تربت حیدریه بعنوان یکی از مهمترین و اصلی ترین مطالبات مردمی شد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 9