پیگیر مزایای سوخت مرزنشینان هستیم
پیگیر مزایای سوخت مرزنشینان هستیم

‍ سه اصل رهبری و ولایت فقیه، اتحاد، ایثارگری شهیدان، باعث پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

‍ سه اصل رهبری و ولایت فقیه، اتحاد، ایثارگری شهیدان، باعث پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

به گزارش اختر شرق؛ محسن سیاح، فرماندار تایباد در جمع نمازگزاران مسجد جامع امام صادق (ع) تایباد و در آخرین روز از هفته دولت گفت: با همت بلند جوانان باید تهدیدات را به فرصت تبدیل نماییم و با استقامت ثابت کنیم که  هیچ  چیز نمی تواند مانع توسعه کشورمان شود.

وی گفت: در هفته دولت برای شهرستان ۹۱پروژه افتتاح و کلنگ زنی شد که افتتاح این پروژه ها تعداد ۱۱۰ شغل پایدار جدید در تایباد ایجاد نمود.

وی افزود: توزیع اعتبارات در کمیته برنامه ریزی برابر نیاز شهرستان توزیع شد.

سیاح تولید فضای کسب و کار را یکی از اهداف دولت در استان دانست و گفت: چشم انداز روشنی در مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی برای استان پیش رو می باشد.

فرماندار تایباد گفت: در حوزه  اقتصادی شهرستان، علاوه بر توجه به بخش کشاورزی به بخش گردشگری و صنایع دستی توجه شده است.

سیاح  با بیان اینکه برای تقویت معیشت شهرستان، پیگیر مزایای سوخت مرزنشینان برای همه مردم می باشیم، عنوان کرد: بدلیل امنیت حاکم در مرزها، بازنگری در حریم امنیتی مرز در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: تخلیه و تخریب روستاهای مرزی که در گذشته انجام شده و خسارت این روستاها  به صورت پراکنده پیگیری می شد، مقرر شد که در قالب طرحی جامع به خسارت دیدگان ناشی از اجرای طرح های امنیتی برای روستاها تخلیه شده پیگیری شود.

سیاح به توسعه منطقه ویژه اقتصادی دوغارون اشاره نمود و گفت: تعاونی توسعه فراگیر مرزی به زودی در تایباد راه اندازی می شوند و در این طرح مشارکت کلیه مردم شهرستان  را شامل می شود.

فرماندار تایباد  با اشاره به اینکه در هفته دولت ۴ پروژه در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون افتتاح شد، بیان کرد: ۵۰ عنوان کسب و کار تعریف و بصورت شفاف اطلاع رسانی خواهد شد؛ برای جبران عقب ماندگی معین اقتصادی از کمک شرکت های همیار کمک گرفته می شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 4