پیش‌بینی ۲۸۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، مه ولات و زاوه
پیش‌بینی ۲۸۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، مه ولات و زاوه

فرماندار شهرستان تربت‌حیدریه گفت: ۲۸۰ شعبه اخذ رأی برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، مه ولات و زاوه پیش‌بینی‌شده است.

به گزارش اختر شرق؛ جلسه تعیین شعب اخذ رأی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه ولات؛ به ریاست علی رستمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و رئیس حوزه انتخابیه مذکور و اعضای هیئت اجرایی در محل فرمانداری برگزار شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه در این جلسه عنوان کرد: ۲۸۰ شعبه اخذ رأی برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه توسط هیئت اجرایی شهرستان پیش‌بینی‌شده که از این تعداد ۱۷۲ شعبه در شهرستان تربت‌حیدریه، ۶۱ شعبه در شهرستان زاوه و ۴۷ شعبه اخذ رأی در شهرستان مه ولات تعیین‌شده است.

فرماندار و رئیس هیئت اجرایی با اشاره به اهمیت تعیین شعب اخذ رأی گفت: شعب باید به نحوی انتخاب شوند که تمام مردم به آن نقطه امکان دسترسی راحتی داشته باشند.

وی آسیب‌شناسی دقیق محل شعب اخذ رأی و رفع نواقص را برای ایجاد انتخابات سالم، لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: در مکان‌سنجی شعب اخذ رأی سخت‌گیری‌های زیادی انجام شود و قبل از استقرار صندوق باید همه موارد موردنیاز سنجیده و تصمیم درست و منطقی گرفته شود.

رستمی در پایان بابیان اینکه فرمانداری به‌عنوان مجری قانون انتخابات مرّ قانون را برای همه نامزدهای انتخابات اعمال خواهد کرد، خاطرنشان کرد: همه داوطلبان باید بر اساس برنامه زمان‌بندی تبلیغاتی اقدام کنند و هرگونه تبلیغات زودهنگام خلاف قانون است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 85