پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی عملیات اجرایی دو پروژه زیرساخت‌های گردشگری و صنایع دستی سرخس
پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی عملیات اجرایی دو پروژه زیرساخت‌های گردشگری و صنایع دستی سرخس

مدیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرخس از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی عملیات اجرایی دو پروژه زیرساخت‌های گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرخس خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ مجید حسینی در این باره گفت: فاز یک پروژه چندمنظوره پایگاه اطلاع‌رسانی و مرکز صنایع دستی سرخس و همچنین پروژه ساماندهی سرویس بهداشتی بابالقمان با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در دست اجرا است.

وی ادامه داد: اعتبار این دو پروژه حدود چهار میلیارد ریال است که از اعتبارات استانی معاونت سرمایه‌گذاری اداره کل تامین شده است.

حسینی با بیان این مطلب که پایگاه اطلاع‌رسانی و مرکز صنایع دستی سرخس در دو طبقه به مساحت ۳۰۰ مترمربع در اراضی ترمینال سرخس در حال احداث است، تصریح کرد: ساخت مجتمع بهداشتی در اراضی ترمینال در قالب فاز یک پروژه ساخت مجتمع چندمنظوره است که با پیش بینی شش چشمه و تامین امکانات بهداشتی برای توان یابان با سازه اسکلت فلزی ساخته خواهد شد.

مدیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی سرخس با بیان اینکه علاوه بر این سرویس بهداشتی بابالقمان نیز به طور کامل ساماندهی شده و امکانات لازم برای توان یابان در آن پیش بینی خواهد شد، عنوان کرد: این پروژه‌ها دی ماه ۹۹ آماده بهره برداری خواهد شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 7