پیشرفت علمی ایران؛ مانع حمله دشمن
پیشرفت علمی ایران؛ مانع حمله دشمن

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه کسانی را انتخاب کنید که در مکتب سلیمانی پرورش‌یافته باشند، مطرح کرد: مکتب سلیمانی یعنی مکتب دانایی، مکتب استغنا، مکتب سرافرازی، مکتب غرور و تعصب و غیرت جاهلی یعنی داشتن توانایی علمی و یعنی افتخار، بیخود نیست که سلیمانی این‌قدر درخشیده است و هنوز هم وقتی انسان می‌بیند برخی از ذکر داغ سلیمانی و ذکر مصائب او سخن می‌گویند برخی افراد گریه می‌کنند.

به گزارش اختر شرق؛ محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مردم شهیدپرور شهرستان خوشاب در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر سلطان‌آباد بیستم بهمن‌ماه که در آن جمعی از مسئولان شهرستانی حضور داشتند در تبیین مکتب سلیمانی با اشاره به اینکه دشمن بعد از تعطیلی هسته‌ای ایران که بهانه‌ای بیش نبود با مذاکره به دنبال خلع سلاح ایران اسلامی و از بین بردن توان موشکی ماست، افزود: ما در هر حدی از قدرت موشکی که هستیم به مطالعه و پیشرفت ادامه خواهیم داد. توانایی در علم و دانش قدرت بازدارندگی برای ایران اسلامی به دنبال دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه ما اهل مذاکره هستیم اما با اهلش و به سبک سردار سلیمانی که با پوتین مذاکره کرد و او را قانع کرد تا در کنار ایران اسلامی در سوریه برای دفاع از مردم حضورداشته باشد، اضافه کرد: نشستن پشت میز مذاکره و لبخند زدن به دشمن که سودی برای کشور ندارد.

وی با تأکید بر اینکه در انتخابات پیش رو شرکت کنید که اگر شرکت نکنید انسان‌های دیگری به نیابت از شما تصمیم‌گیری خواهند کرد، گفت انتخابات دوم اسفند باید برآمده از ۲۲ بهمن باشد و افرادی را انتخاب کنید که پایبند به‌نظام باشند و افرادی باشند پایبند به انقلاب و اصول اسلامی نه اینکه خنجری را به دست گرفته و آماده ضربه زدن به‌نظام و رهبری باشند.

هرندی با تأکید بر اینکه کسانی را انتخاب کنید که در مکتب سلیمانی پرورش‌یافته باشند، افزود: مکتب سلیمانی یعنی مکتب دانایی، مکتب استغنا، مکتب سرافرازی، مکتب غرور و تعصب و غیرت جاهلی یعنی داشتن توانایی علمی و یعنی افتخار، بیخود نیست که سلیمانی این‌قدر درخشیده است و هنوز هم وقتی انسان می‌بیند برخی از ذکر داغ سلیمانی و ذکر مصائب او سخن می‌گویند برخی افراد گریه می‌کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 1