«پویش مهربانی» در مدارس استان خراسان رضوی برگزار می‌شود
«پویش مهربانی» در مدارس استان خراسان رضوی برگزار می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی از برگزاری «پویش مهربانی» در مدارس استان خراسان رضوی به‌منظور کمک به هم‌وطنان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی این اداره کل در این خصوص گفت: به‌منظور جمع‌آوری و ارسال هدفمند کمک‌های دانش آموزان، اولیاء و فرهنگیان برای هم‌وطنان سیل‌زده این پویش فرهنگی و اجتماعی در تمامی مدارس استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در ادارات آموزش‌وپرورش، ستاد کمک به سیل‌زدگان تشکیل می‌شود و مشارکت سایر دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه در این ستاد موردنظر است، همچنین از ظرفیت شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی و انجمن اولیاء و مربیان نیز استفاده می‌شود.

مالک اشرفی با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی در این پویش اظهار کرد: شماره‌حساب ۸۸۰۴۰۹۰۲۴ به نام صندوق امداد ولایت جهت واریز کمک‌های نقدی اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: لوازم موردنیاز سیل‌زدگان ازجمله لباس و پوشاک نو، پتو، زیرانداز، مواد خوراکی و غذای بسته‌بندی‌شده با تاریخ‌مصرف مدت‌دار، لوازم بهداشتی مختلف و لوازم‌التحریر به‌عنوان کمک‌های غیر نقدی نیز جمع‌آوری می‌شود. همچنین اهدای وسایل لوازم‌خانگی و برقی قابل‌استفاده و سالم مانند یخچال، اجاق‌گاز و … بلامانع است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی اظهار کرد: هدایا از روز شنبه ۲۸ دی‌ماه تا پایان دی‌ماه در مدارس استان جمع‌آوری و تحویل سازمان دانش‌آموزی ادارات آموزش‌وپرورش خواهد شد. همچنین زنگ پویش مهربانی نیز ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۲۹ دی‌ماه در مدارس منتخب ادارات به صدا درخواهد آمد.

مالک اشرفی در پایان گفت: با توجه به پیشگام بودن فرهنگیان و دانش آموزان استان در کمک به هم‌وطنان و در راستای عمل به فراخوان مقام‌ معظم رهبری به دستگاه‌های دولتی و مجموعه‌های مردمی برای کمک بیشتر به سیل‌زدگان، انشا الله بتوانیم برای جبران بخشی از خسارت‌های واردشده به مردم جنوب شرق کشور گام مؤثری برداریم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 1