پهلوانان نامی کشتی ایران وجهان در ششمین سفر اخیر خود به صالح آباد باز هم در مدرسه سازی افتخارآفریدند
پهلوانان نامی کشتی ایران وجهان در ششمین سفر اخیر خود به صالح آباد باز هم در مدرسه سازی افتخارآفریدند

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان صالح آباد گفت: امروز، روزی بزرگ و فراموش نشدنی برای سه روستای محروم و دورافتاده این شهرستان است زیرا خیران موسسه خیریه حضرت علی بن ابیطالب (ع) تهران با حضور دراین شهرستان محروم عازم سه روستای صعب العبور و کمتر توسعه یافته عباس آباد، شهرک محمد حاجی و سیاخوله شدند.

به گزارش اختر شرق؛ غلام حیدر اسدی د راین باره عنوان کرد: پهلوانان نامی کشتی ایران و جهان از جمله، رسول خادم، کمیل قاسمی، امیر توکلیان و علیزاده در ششمین سفر باخیرشان به این شهرستان این بار باعث خوشحالی مردم این سه روستای محروم شدند تا دانش آموزان و اولیا آنها دیگر دغدغه کمبود فضای آموزشی نداشته باشند.

وی با اظهار مسرت وخوشحالی در مراسم کلنگ زنی خاطرنشان کرد: به لطف خداوندمنان و عنایت ستودنی خیران سراسر کشور، مشکلات کمبود فضای آموزشی در شهرستان صالح آبادبتدریج در حال حل شدن است.

اسدی تصریح کرد: پهلوانان معزز و خیرین گرانقدر موسسه خیریه خادمان حضرت علی بن ابیطالب (ع) تا به حال چندین مرتبه به صالح آباد سفر کرده اند و امروز هم کلنگ احداث سه آموزشگاه را در سه روستای محروم صالح آباد به زمین زده اند.

وی خاطرنشان کرد: دست تمامی خیرانی که بخواهند به شهرستان صالح آباد کمک و مساعدتی داشته باشند را به گرمی می فشاریم و از همه خیران و نیکوکاران دعوت می کنیم تا برای رفع مشکلات این شهرستان محروم و مرزی به صالح آباد بیایند و با کاستن محرومیت‌هاو خلق شادی مردم، باقیات صالحاتی برای خود رقم بزنند.

 کمیل قاسمی یکی از پهلوانان نامدار حاضر در این مراسم هم گفت: امروز همه ما به نمایندگی از طرف موسسه خیریه خادمان حضرت علی بن ابیطالب (ع) تهران قصد و نیت کرده ایم تا با کلنگ زنی احداث سه آموزشگاه در سه روستا، هر چه زودتر این مدارس به بهره برداری برسد و دانش آموزان این روستاها دیگر مشکل نبود یا کمبود فضای آموزشی نداشته باشند.

خبرنگار: ابوالحسن صاحبی جهان آبادی

image_printچاپ مطلب

Visits: 71