پلمب مطب یک پزشک در کاشمر به علت گرفتن زیر میزی
پلمب مطب یک پزشک در کاشمر به علت گرفتن زیر میزی

مطب یکی از پزشکان متخصص زنان و زایمان به دلیل گرفتن پول زیرمیزی در کاشمر پلمب شد.

مطب یکی از پزشکان متخصص زنان و زایمان به دلیل گرفتن پول زیرمیزی در کاشمر پلمب شد.

به گزارش اختر شرق؛ علی‌اصغر انجیدنی مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مطب یک پزشک در کاشمر که به گرفتن زیر میزی خارج از صندوق بیمارستان و در مطب خود اقدام می‎کرد توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد پلمب و پزشک متخلف به کمیسیون ماده ۱۱ و ستاد نظارت بر تعرفه‎ها معرفی شد.

علی‌اصغر انجیدنی، افزود: خط قرمز ما گرفتن زیرمیزی و مبالغی خارج از صندوق بیمارستان است و به طور جد با متخلفان برخورد می‎شود.

انجیدنی در خصوص اینکه نباید برخی مسئولان بهداشت و درمان شهرستان‎ها به دلیل کمبود پزشک، چشم خود را بر روی تخلفات پزشکان ببندند، افزود: به مسئولان شبکه‎ های بهداشت و درمان شهرستان‎ها اعلام نموده‎ایم کمبود پزشک دلیلی بر چشم‌پوشی بر تخلفات آن‌ها نیست.

وی بیان کرد: حتی اگر پزشکی نخواهد همکاری کند به مناطق محروم فرستاده می‎شود، البته از روش‎های مختلف کمک می کنیم تا طلب پزشکان زودتر پرداخت شود تا علاقه‌مندی آن‌ها برای کار در شهرستان‎ها بیشتر شود.

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: تعزیرات نه تنها می‌‏تواند جریمه‎ های سنگینی را صادر کند بلکه در صورت تکرار نیز می‎تواند اقدام به لغو پروانه طبابت پزشکی کند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین شکایت‎ها از متخصصان زنان و سپس ارتوپدی است، گفت: مردم شکایت های خود از تخلفات پزشکی را به طور شبانه روزی به سامانه ۱۹۰ اعلام کنند.

این نخستین بار است که مطب پزشکی در کاشمر به دلیل گرفتن پول زیرمیزی پلمب می‌شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 153