پس از سال‌ها انتظار فاز اول زمین چمن پنج هزار نفری تربت جام آغاز شد
پس از سال‌ها انتظار فاز اول زمین چمن پنج هزار نفری تربت جام آغاز شد

رئیس اداره ورزش وجوانان تربت جام گفت: با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا، اکثر پروژه های ورزشی به حالت تعلیق درآمده که خوشبختانه فاز اول پروژه زمین چمن پنج هزارنفری تربت جام توسط پیمانکار در حال اجراست و همچنین مراحل زیرسازی زمین چمن شهر احمدآباد صولت نیز انجام که به محض تخصیص اعتبار چمن مصنوعی آن نیز اجرا خواهد شد.

به گزارش اختر شرق؛ محسن سپهری رئیس اداره ورزش وجوانان تربت جام ضمن تجلیل و قدردانی از حمایتهای همه جانبه مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا، اکثر پروژه های ورزشی به حالت تعلیق درآمده که خوشبختانه فاز اول پروژه زمین چمن پنج هزارنفری تربت جام توسط پیمانکار در حال اجراست و همچنین مراحل زیرسازی زمین چمن شهر احمدآباد صولت نیز انجام که به محض تخصیص اعتبار چمن مصنوعی آن نیز اجرا خواهد شد.

وی افزود: این پروژه شامل ساختمان اداری، سکو، رختکن و زمین چمن می باشد وامید می رود با تکمیل و راه اندازی آن گوشه ای ازمشکلات کمبود زمین ‌چمن شهرستان تربت جام تا حدودی مرتفع شود.

وی با اشاره به بازدید مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از پروژه های ورزشی تربت جام ادامه داد:طی این بازدید مدیرکل از پروژه هایی همچون زیرسازی چمن مصنوعی شهراحمدآباد صولت، اجرای فاز اول زمین چمن پنج هزارنفری و زمین چمن شهرداری بازدید به‌عمل آورد.

سپهری در پایان خاطرنشان کرد: تعداد پنج جلد توپ فوتبال، چهار رشته طناب و سه جلد توپ والیبال توسط مدیرکل ورزش و جوانان به شهرداری و شورای اسلامی شهراحمدآباد صولت اهداء شد.

خبرنگار: ابوالحسن صاحبی جهان آبادی

image_printچاپ مطلب

Visits: 5