پروژه‌های جهش تولید خراسان رضوی در حوزه اقتصاد مقاومتی معرفی شد
پروژه‌های جهش تولید خراسان رضوی در حوزه اقتصاد مقاومتی معرفی شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: ۹۲ پروژه جهش تولید در حوزه اقتصاد مقاومتی مربوط به هشت دستگاه اجرایی مشخص و پس از تصویب در استان به ستاد ملی فرماندهی اقتصاد مقاومتی در تهران ارسال شد.

به گزارش اختر شرق؛ علی رسولیان اظهار کرد: از کل این پروژه‌ها، ۳۲ پروژه مربوط به سازمان جهاد کشاورزی، ۱۹ پروژه مربوط به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ۱۴ پروژه مربوط به سازمان صنعت، معدن و تجارت، پنج پروژه مربوط به شرکت برق، ۱۳ پروژه مربوط به شرکت شهرک‌های صنعتی، یک پروژه گازرسانی و هشت پروژه مربوط به پارک علم و فناوری است که متناسب با شعار سال مبنی بر «جهش تولید» در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها مربوط به حوزه‌های دام و طیور، کشتارگاه‌ها، صادرات محصولات دامی، نوغانداری، تولید شیر، قنوات، منابع آب، تولید مرغ و تخم مرغ، تامین نهاده‌های دامی، گیاهان دارویی، مبارزه با آفات، توسعه و ایجاد باغات، میراث فرهنگی، بوم گردی، خدمات بین راهی، برق رسانی و گازرسانی به شهرک‌های صنعتی، بهره‌برداری از انرژی خورشیدی، تولید محصولات غذایی، تولید لوازم خانگی، بازسازی و نوسازی صنایع است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: برخی پروژه‌های دیگر به عارضه‌یابی واحدهای تولیدی، ایجاد یا توسعه شهرک‌های صنعتی بویژه در حوزه دانش بنیان با هدف مقابله با کرونا، هوشمندسازی و تجهیز آزمایشگاه‌ها مربوط می‌شود.

رسولیان افزود: برخی از این پروژه‌ها تامین اعتبار شده و به عنوان پروژه‌های پیشنهادی خراسان رضوی برای دریافت اعتبار بیشتر به ستاد ملی فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارسال شده است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 2